Хто здійснив нововведення у жанрах і різновидах пластики? Хто створив тип круглої статуї, що стоїть самостійно і не пов'язана з архітектурою, заснував школу майстрів рельєфу, що вкривав фризи ренесансних будівель. Він був автором кінного монумента кондотьєра Гаттамелати і портретів-бюстів, які нагадували римські портрети. Назвіть ім'я відомого скульптора епохи раннього Відродження.
Почитайте опис полотна "...немовля Христос в одній руці тримає гранат, а іншою водить руку Мадонни, яка пише в розгорненій книзі початок пісні-подяки. Троє хлопчиків тримають книгу і чорнильницю, а два янголи піднімають вінець над головою Мадонни". Назвіть автора картини і назву полотна.
У його фресках — еволюція, яку пережив живопис з часів Джотто. У картинах відчувається реалізм, що виявляється у фарбах, у знанні анатомії, перспективи. Є ще деяка скупченість в угрупуванні, але в той же час задній план розроблений ретельніше і природніше. Архітектурні правила, симетрія в розташуванні частин картини приймають живіші форми. Про якого художника йде мова...?
Назвіть відому фреску та італійського живописця.
Створена близько 1427 року. Знаходиться у церкві Санта-Марія-Новелла у Флоренції. Фреска відома своїм новаторством щодо передачі перспективи, інтегрування зображеної архітектури у реальну і зображення донаторів за масштабом порівнянними зі святими.
Хто зі скульпторів, архітекторів бажав зробити сприйняття реконструйованих терм і театрів більш наочним і спробував створити зі своїх планів геометрично-перспективні картини для певної точки зору. У цих пошуках вперше було відкрито, згідно з традицією, висхідною до ІІ пол. XV ст., пряму перспективу.
В цій скульптурі з найтоншою майстерністю скульптором передані обличчя, сукня, що створює легкі струменисті складки і заломи тканини, і напрочуд виразний рух рук, які тремтливо торкаються букету квітів на грудях.
У порівнянні з традиційним портретом автор розширив композицію: це не бюст, а півфігурне зображення. Схожі зразки увійшли в моду в Італії, але практикувались рідко, оскільки збільшення обробки пластичної поверхні вимагало додаткової оплати. Назвіть автора і твір мистецтва?
італ. Incredulità di san Tommaso — скульптурна група роботи італійського скульптора. Створена у період між 1467 і 1483 роками. Первісно знаходилась у ніші церкви Орсанмікеле у Флоренції (замінена на копію), нині оригінал зберігається у музеї Орсанмікеле.
Це мармурова скульптура Донателло, одна з 14 скульптур, замовлених гільдіями Флоренції для прикраси зовнішніх ніш церкви Орсанміхеле. Замовники гільдія бронежилерів та мечників, Arte dei Corazzai e Spadai.
il primo Rinascimento - в основі якого лежить принцип гуманізму, утвердження гідності і краси реальної людини, її розуму та волі, її творчих сил. Істинною метою мистецтва, на думку італійців, мало стати відтворення живого людського тіла.
Назвіть період і його поділи.
У 1400-х роках цей сюжет широко використовували як можливість зобразити нарядних придворних, показати групу мандрівників, а також достатньо достовірно змалювати екзотичні персонажі. Так, на цій картині, зображені турки, африканці і монголи, причому всі вони носять характерний одяг, а особливо відрізняються їхні головні убори. Позаду фігур праворуч показаний навіть верблюд.
Назвіть автора і картину.
Ця картина була частиною вівтаря, що складався із п'яти панелей одного розміру, вставлених у рами подібні до переносного поліптиха. На вівтарі були зображені фігури святого Ансана Сієнського (ліворуч), Богоматері з немовлям (в центрі) і святих Андрія і Луки (праворуч). Цей твір після 1405 року був встановлений на вівтарі капели сієнської міської ратуші, де до нього додали ще п'ять панелей з епізодами з життя Богородиці пензля Сано ді П'єтро; в такому вигляді вівтар залишався до 1686 року, коли його розібрали.
На фото зображена архітектурна форма, висотою 42 м, яка побудована без риштування що спиралось на землю. Складається з двох оболонок, пов'язаних нервюрами і горизонтальними кільцями. Підносячись над містом, з спрямованістю угору і гнучким пружним контуром, визначає характерний силует Флоренції. Сучасники називають його символом нової епохи — Відродження. Славі архітектора і міста сприяло й те, що цю архітектуру освятив сам папа Євгеній IV.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома