Найдавніша рукописна книга, що знаходиться в бібліотеці Софійського собору, яку заснував Ярослав Мудрий.
Найвідоміша мозаїка Київської держави.
Митець, що працював у царині силуету, шрифтової композиції, книжкової ілюстрації, геральдики, естампа; був творцем українського державного герба, печатки, банкнот, марок
Видатний живописець, учень Іллі Рєпіна, один із засновників Української академії мистецтв, у молоді роки жив у Парижі, став відомим європейським художником. Автор картини "Дівчина в червоному капелюсі"
Виберіть картини, створені Тарасом Шевченком (дві правильні відповіді)
Найяскравіший художник пейзажного жанру, уродженець Харкова Сергій Васильківський, виставляв свої картини у Паризькому салоні, захоплювався темою козацтва.
Вкажіть картини художника із запропонованих (три правильні відповіді)
Іван Марчук виробив метод, який назвав пльонтанізм: зображення ніби сплетені з безмежної кількості чудернацьких ниток, потрапив до рейтингу "Генії сучасності", який уклала Британська газета "The Daily Telegraph".
Вкажіть його картини із запропонованих.
"Геніальною українкою" назвав Пабло Пікассо Марію Приймаченко, вражений її фантастичними мальовничими образами.
Вкажіть картини Марії Приймаченко.
Майстер модерну Іван Труш став першим ректором Української академії мистецтв. У пейзажах рідної Гуцульщини яскраво виявилася імпресіоністична манера живопису художника. Вкажіть картини Івана Труша.
У плеяді графіків вирізняється блискучою майстерністю Анатолій Базилевич. Виберіть із запропонованих картини А.Базилевича (дві правильні відповіді)
Казимир Малевич - український художник-абстракціоніст, засновник супрематизму, писав фігуративні картини філософського змісту.
Вкажіть картини художника із запропонованих.
Який вид мистецтва представлений на фотографії?
Найпопулярніший образ народного живопису ХV - ХVІІ ст.
Один із засновників української школи пейзажного і побутового живопису
Яку назву має робота Тараса Шевченка, написана одразу у трьох силях: класицизм, романтизм та реалізм
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома