Що зображено на фото?
Особливості монументального живопису часів Київської Русі?
Найдавніша рукописна книга на сторінках якої зображено орнаменти, завставки, фігури євангелістів, яка
Що зображено на фото?
Автор ікони зображеній на фото.
Які з цих художників сприяли становленю стилю класицизм у мистецтві живопису України та створили велику портретну галерею.
Найпопулярнішим образом у народному живописі епохи бароко став ...?
Протягом ХІХ століття змінюється культурний ландшафт України, поширюються просвітницькі й виникають національно-патріотичні ідеї, провідними стали такі загальноєвропейські стилі. як.....?
Одним із зачинателів української школи пейзажного і побутового живопису вважають...?
Вкажіть на картини, що створив Т.Г. Шевченко.
У яких жанрах писав картини Шевченко?
Вкажіть на картини Фотія Красицького. (Зображень декілька, уважно звертайте увагу на мистецький стиль)
Вкажіть на картини Констянтина Трутовського (Зображень декілька, уважно розгляньте спільну манеру, стиль)
Вкажіть на картини Миколи Пимоненка. (Зображень декілька, звертайте увагу на мистецький стиль)
Художник пейзажного жанру ХІХ ст., твори якого здобули європейське визнання. Писав пейзажи, захоплювався темою козацтва.
Олександр Мурашко автор картини "Дівчина в червоному капелюсі" вкажіть на портрет.
Олександр Мурашко належить до художників, які працювали у стилі .... ?
Стиль в мистецтві ХХ століття?
Засновник супрематизму, один із перших художників-абстракціоністів.
Живописець європейського масштабу, захоплювався імпресіоністичними та експресіоністичними пошуками.
Автор автопортрету зобреженому на фото.
Художники епохи модернізму, що представляли львівську живописну школу.
ЇЇ квіткові композиції вражають своїм розмаїтям, художниця народного живопису.
Пабло Пікассо називав її "Геніальною українкою"
Оберіть картини Катерини Білокур.
Оберіть картини Марії Приймаченко.
Іван Марчук , всесвітньовідомий художник, доробок якого налічує близько 5000 творів. Виробив метод, який назвав пльонтанізм. Вкажіть на його картини.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома