Хуліо Кортасар. «Менади»

Підручник: Ольга Ніколенко. Зарубіжна література 11 клас (рівень стандарту). Київ, "Грамота", 2019.


Додано: 14 грудня 2023
Предмет: Зарубіжна література, 11 клас
16 запитань
Запитання 1

До якої збірки Х. Кортасара належить оповідання «Менади»?

варіанти відповідей

а) «Край сьогодення»;      

б) «Кінець гри»;  

в) «Бестіарій»;

г) «Присутність».

Запитання 2

Хто у давньогрецькому міфі Орфей міг зачаровувати мелодіями диких звірів, перемагати смерть?

варіанти відповідей

а) богиня Гера – покровителька сім’ї та шлюбу;       

б) богиня Афродіта – покровителька кохання;   

в) Геракл - відомий своїми подвигами син бога Зевса і земної жінки;   

г) співак і музикант Орфей.

Запитання 3

Який вплив (за змістом оповідання) має на суспільство спів сучасного Орфея? 

варіанти відповідей

а) підносить над світом буденності;

б) вчить творити;      

в) викликає дикі інстинкти людей;  

г) допомагає долати труднощі.  

Запитання 4

Символом чого постає у творі театр?

варіанти відповідей

а) величі музики;             

б) меценатства;    

в) сучасного життя, де «всі – актори»;     

г) духовного багатства людей.

Запитання 5

Яким в оповіданні «Менади» Х. Кортасар показує сучасне суспільство з його новим поглядом на мистецтво?  

варіанти відповідей

а) це суспільство споживачів;       

б) це суспільство, що творить мистецтво;   

в) це суспільство, яке розуміє мистецтво;   

г) це суспільство майбутнього.

Запитання 6

Де відбуваються події твору Х. Кортасара «Менади»?

варіанти відповідей

а) у театрі Корона;       

б) на арені цирку;    

в) у театрі Ла Скала; 

г) у давньогрецькому театрі.

Запитання 7

Яка мета Маестро, який працює в місті за контрактом?

варіанти відповідей

а) інтерпретує відомий музичний твір на свій лад;       

б) призвичаїти місцеву публіку до сучасної музики;   

в) покращити матеріальні статки своєї родини; 

г) призвичаїти місцеву публіку до класичної музики.

Запитання 8

Хто розповідає  історію, що описується в оповідання Х. Кортасара «Менади»?

варіанти відповідей

а) очевидець подій;        

б) друг композитора;     

в) дівчина-фанатка опери;    

г) сам автор, який почув розповідь очевидця.

Запитання 9

На які місця розповідач не радив брати квитків у театрі Корона , бо там ніби повітряний колодязь?

варіанти відповідей

а) у перший-другий ряди;         

б) у тринадцятий ряд;  

в) у центрі бельєтажу; 

г) в останні ряди партера.

Запитання 10

Як публіка сприймала виконання оркестром відомих творів композиторів-класиків?

варіанти відповідей

а) бурхливими оваціями;        

б) стримано;          

в) тільки за вказівкою диригента;    

г) чулося невдоволення публіки.

Запитання 11

Як розповідач сприймав концерт?

варіанти відповідей

а) був здивований низькому рівню виконання усіх творів;       

б) не розумів, чому сьогодні так шаленіє публіка;  

в) йому було нецікаво й хотілося додому;  

г) він шаленів від позитивних емоцій.

Запитання 12

З чим порівнює розповідач публіку в гальорці й на балконах?

варіанти відповідей

а) наче морська стихія;        

б) ніби квітник влітку;     

в) наче сонячний відблиск;   

г) ніби мухи в банці від чогось солодкого.  

Запитання 13

Хто у залі сприймав виступ маестро так само стримано, як розповідач?

варіанти відповідей

а) ще група молодих людей;        

б) жінка, яку переповнювали емоції; 

в) чоловічок, що сидів попереду навскіс;   

г) чоловік, що тримав дитину на руках.

Запитання 14

Про кого йдеться у рядках оповідання: «…вона побігла проходом і зупинилася поряд зі сценою, біля самих ніг Маестро»?

варіанти відповідей

а) про дружину композитора;        

б) про жінку в червоному;  

в) про музику, що котилася хвилями зали;   

г) про незнайомку, що з’явилася нізвидки.

Запитання 15

Що зробила публіка, коли Маестро «…увігнав диригентську паличку в останню стіну звуку й подався вперед»?

варіанти відповідей

а) уся зала стояла;        

б) зала була напіпорожньою;  

в) почувся свіст із зали;  

г) подекуди було чути оплески.

Запитання 16

Як поводилася публіка після концерту?

варіанти відповідей

а) Маестро засипали квітами;      

б) шаленіючи, розбивала музичні інструменти;  

в) оплесками просила Бетховена на біс;   

г) невдоволена вийшла із зали.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест