Уважно прочитайте наступні завдання.
Подумайте, які з запропонованих варіантів відповідей є правильними.
3 1 по 14 питання .Виберіть одну правильну відповідь.
З 15 по 25. У завданнях цієї групи правильними можуть бути від одної до декількох відповідей.
Максимальна кількість тестових балів, яку можна було набрати правильно виконавши всі завдання тесту з біології — 100 балів.
1.Знайдіть невірне твердження. Листок бере участь у процесах:
2.Знайдіть невірне твердження. У насінині в період спокою:
3. Плід яблуко утворюється з:
Де міститься інформація необхідна для життя, розвитку і розмноження рослин:
5.Укажіть тканину, притаманну тваринам:
6.Регулює всі процеси життєдіяльності організму система органів:
7.Кліщі є збудниками:
8. Швидкість скорочення м’язів — це:
9.Укажіть назву функції обміну речовин та енергії, суть якої – забезпечення сталості внутрішніх умов для життєдіяльності організму людини:
10.Група клітин, які мають подібну форму і виконують однакові функції називають:
11.Надлишок води виводять з клітини:
12.Яка особливість організму людини дозволяє витримувати зміни умов середовища?
13.Що таке подразливість?
14.Укажіть неклітинні форми життя:
15.Пуголовку притаманні такі особливості будови
Виберіть ознаки патологічного стану людини при порушеннях терморегуляційних функцій організму
Поверхневий апарат клітни складаєься з наступних систем
До трав'янистих рослин належать
Земноводні належать до холоднокровних тварин тому, що в них
Оберіть органи,які належать до дихальної системи павукоподібних:
Знайдіть організми, що належать до цаства Тварини (декілька правильних відповідей)
Вкажіть організми, які відносяться до паразитичних одноклітинних тварин (декілька правильних)
Виберіть ознаки, які характерні для рослин, але не властиві тваринам (декілька правильних)
Виберіть рослини, які належать до напівдеревних видів
Виберіть рослини, які належать до посухостійких видів
Оберіть із наведених варіантів складові,які позначені на малюнку цифрами 1,2.3,4.
Що позначено на малюнку цифрами 1,2,3,4?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома