І. Франко "Фарбований лис "

Додано: 3 листопада 2020
Предмет: Українська література, 5 клас
Тест виконано: 130 разів
12 запитань
Запитання 1

Як називаються казки, складені письменником?

варіанти відповідей

Народні

фантастичні

про тварин

літературні

Запитання 2

Якого кольору став лис після того, як сховався в діжці?

варіанти відповідей

зеленого;

синього;

червоного;

фіолетового

Запитання 3

Чому Лис не міг повернути свою звичайну зовнішність?

варіанти відповідей

Йому сподобалася його нова зовнішність;

фарба міцно вїлась;

він не хотів, щоб його упізнали;

хотів спочатку обдурити всіх псів та викрасти курку.

Запитання 4

Що зробила Мавпа Фрузя, щоб врятувати Вовка від переляку?

варіанти відповідей

Перевязала голову стрічкою;

полоскотала його;

вистригла йому три жміньки волосся з-між очей;

нагодувала його заспокійливими травками.

Запитання 5

Хто, за словами Лиса, виліпив його із небесної глини?

варіанти відповідей

Святий Миколай;

Святий Андрій;

Святий Петро;

Святий Михайло.

Запитання 6

Скільки царував Лис Микита?

варіанти відповідей

3 роки

1 рік

1 тиждень

7 років

Запитання 7

Які наслідки для Лиса мав його обман?

варіанти відповідей

Звірі пробачили його та залишили царювати надалі;

Він злякався розплати та втік;

звірі вигнали його з лісу;

звірі розірвали його на шматочки.

Запитання 8

Як звірі дізналися, що Лис їх обманює?

варіанти відповідей

сам зізнався

заспівав по-лисячому

фарба олізла

Запитання 9

Як Лис Микита назвався лісовому товариству?

варіанти відповідей

 Звір Остромисл

Премудрий Соломон

Розумник

Запитання 10

Як звірі надумали відсвяткувати роковини Остромисла?

варіанти відповідей

Справили великий концерт.

Влаштували бенкет.

Зібралися на святковий обід

Запитання 11

Хто перший із звірів побачив Лиса?

варіанти відповідей

Мавпа Фруза

Олень

Вовчик-Братик

Кабан

Запитання 12

Закінчити речення "Та за таким царем ми проживемо віки вічні, мов у Бога ...!"

варіанти відповідей

за пазухой

за парканом

за дверима

за рогом

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест