За жанром «Захар Беркут» – ............
"Розповідь про те, як волелюбний народ Руської землі боронив свою батьківщину від монголо-татарської навали" - це ............твору "Захар Беркут".
"Сила народу — в його єдності, підтримці, повазі одне до одного" - це ..........
твору "Захар Беркут".
Послідовність розгортання подій повісті «Захар Беркут»: ...............
Події у творі "Захар Беркут" відбуваються у ..................
"Він видав монголам плани руської дружини напередодні битви на Калці, та знову стає зрадником, приводячи монголів до Тухлі" - це .......
Жанр твору А.Чайковського "За сестрою" - ...................
"Відтворення страшних картин поневолення татарськими загарбниками українського народу; зображення головного героя, який докладає будь-яких зусиль, мужності, наполегливості, старанності, кмітливості для порятування своєї сестри з татарського полону." - це тема ..........
"Уславлення козаків — оборонців рідної землі, головного героя — відважного лицаря, їх благородство, відповідальність, мужність; засудження татар та українців-зрадників." - це ідея .........
Правильно записано розвиток дії повісті "За сестрою" у варіанті ...............
«…Був кремезний козак літ тридцяти. Одягнений у широчезні, як море, червоні штани, які підперізував широким шовковим поясом. На ногах добрі шкапові чоботи. Сорочка була подерта і замащена та на грудях широко розхристана. Звідки визирали широкі косматі та на сонці засмаглі груди. Миючись, засукав рукави поза лікті й показав жилаві руки з п’ястуками, мов довбеньки» - ..........
"Січовий бандурист. Він не старів душею і волочився з козаками, граючи на бандурі та розвеселяючи їх грою і співами, допомагав розумними порадами й умілим лікуванням." - це .........
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома