Ідеї людяності і добра в романі М. Зузака «Крадійка книжок»

Додано: 3 травня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 11 клас
Тест виконано: 254 рази
12 запитань
Запитання 1

Впізнайте Маркуса Зузака .

варіанти відповідей
Запитання 2

В творі М. Зузака "Крадійка книжок" йдеться про :

варіанти відповідей

зустріч людей із дивним янголом;

життя німецького народу під час Другої світової війни;

переселення татарського народу з рідних земель Криму;

історію кохання в ніч на Різдво, що має декілька фіналів.

Запитання 3

На початку твору Лізель (головна героїня) було:

варіанти відповідей

11 років

9 років

90 років

4 роки

Запитання 4

Події твору відбуваються у

варіанти відповідей

Берліні

Молькінгу

Мюнхені

Дрездені

Запитання 5

Скільки частин має книга "Крадійка книжок"?

варіанти відповідей

12

6

9

10

Запитання 6

Яким видом спорту займався Руді Штайнер?

варіанти відповідей

футболом

хокеєм

боксом

легкою атлетикою

Запитання 7

Хто бачив, як Лізель вкрала свою першу книжку?

варіанти відповідей

Ільза Германн

Роза Хуберман

Руді

Ганс Хуберман

Запитання 8

Головна героїня порівнювала свого батька з...

варіанти відповідей

скелею

книгою

скрипкою

акордеоном

Запитання 9

Про кого йдеться? «Незабаром він скинув пальто, стрибнув у воду і побрів до середини річки. Лізель бачила, яким болючим був для нього кожен рух. Кусючий холод… . Страшенно холодна вода.»

варіанти відповідей

Ганса Хубермана

Руді Штайнера

Макса Ванденбурга

Фріца Дойчера

Запитання 10

Знайдіть продовження: "…першу книгу вона вкрала у снігу, а другу – у вогню. Також не варто забувати, що деякі книги їй дали. Загалом у неї було...

варіанти відповідей

п'ятнадцять книжок...";

сімнадцять книжок...";

чотирнадцять книжок...";

тринадцять книжок..."

Запитання 11

Макс Ванденбург - це

варіанти відповідей

єврейський кулачний боєць;

німецький солдат;

шкільний вчитель;

чемпіон з легкої атлетики.

Запитання 12

Майстерність Маркуса Зузака виявляється у:

варіанти відповідей

зображенні незвичайних особистостей;

відсутності діалогів;

у неперевершених порівняннях, описах та фантазійності, що межує з чарівною «дитячістю»;

використанням великої кількості фольклору. 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест