Ігрова діяльність дітей дошкільного віку

Додано: 8 травня
Предмет:
20 запитань
Запитання 1

Розважальна діяльність, що спрямована на орієнтування в предметній та соціальній дійсності, у яких дитина відображає враження від їх пізнання - ...

варіанти відповідей

навчання

виховання

дитяча гра

самопізнання

Запитання 2

Природа гри має:

варіанти відповідей

біологічний характер

соціальний характер

соціальний і біологічний характер

Запитання 3

Які риси НЕ притаманні дитячій грі?

варіанти відповідей

наявність творчої основи;

пасивна форма пізнання навколишньої дійсності;

несвідомий характер;

вільна, самостійна діяльність дитини;

емоційна насиченість.

Запитання 4

Визначте правильно встановлену відповідність:

варіанти відповідей

А. Творчі ігри: сюжетно-рольові; будівельно-конструктивні; ігри на теми літературних творів.

Б. Ігри з правилами: рухливі; дидактичні.

А. Творчі ігри: рухливі; будівельно-конструктивні; ігри на теми літературних творів.

Б. Ігри з правилами: сюжетно-рольові; дидактичні.

А. Ігри з правилами: сюжетно-рольові; будівельно-конструктивні; ігри на теми літературних творів.

Б. Творчі ігри: рухливі; дидактичні.

А. Творчі ігри: сюжетно-рольові; дидактичні; ігри на теми літературних творів.

Б. Ігри з правилами: рухливі; будівельно-конструктивні.

Запитання 5

Головна ознака творчої гри:

варіанти відповідей

участь дитини у виготовленні атрибутів для гри;

наявність уявлюваної ситуації;

можливість фантазувати;

можливість виконувати улюблену роль.

Запитання 6

Особливий вид ігрової діяльності дітей дошкільного віку, який

передбачає зображення, розігрування в особах будь-якого літературного твору при збереженні послідовності епізодів – це:

варіанти відповідей

театралізована гра;

гра-драматизація;

гра на тему літературного твору.

сюжетно-рольова гра.

Запитання 7

Основні прийоми керівництва ігровою діяльністю у

молодшому дошкільному віці:

варіанти відповідей

запитання вихователя, звернені до дитини як до ігрового

персонажа;

поради вихователя;

рольова участь вихователя в іграх дітей;

спільне придумування казки або оповідання, які у подальшому

використовуються як ігрові сюжети.

Запитання 8

Закінчіть визначення:

1) Різновид творчих ігор, у яких діти відображають навколишній предметний світ, самостійно зводячи споруди і обігруючи їх – це……

2) Ігри, які спеціально створюються і розробляються дорослими з метою навчання й виховання дітей, називаються …..

варіанти відповідей

1 - дидактичні; 2 - будівельно-конструктивними

1 - будівельно-конструктивні ігри; 2 - дидактичними.

1 - сюжетно-рольові ігри; 2 - дидактичними.

1 - будівельно-конструктивні ігри; 2 - творчі.

Запитання 9

Особливості ігор з будівельним матеріалом:

варіанти відповідей

наявність будівельного матеріалу;

необхідність формування спеціальних конструктивних умінь;

наявність партнерів по грі;

наявність умов для обігрування зведених споруд.

Запитання 10

Різновид творчих ігор, в яких діти відображають навколишній предметний світ,самостійно зводячи споруди і обігруючи їх – це ...

варіанти відповідей

сюжетно-рольові ігри

дидактичні ігри

будівельно-конструктивні ігри

ігри – драматизації

Запитання 11

Центральний фрагмент гри, що об’єднує всі інші її аспекти й супроводжується ігровими діями – це:

варіанти відповідей

роль;

правило;

гра;

зміст.

Запитання 12

Особливості творчої гри:

варіанти відповідей

уявна ситуація, наявність ролей;

наявність ролей і довільність дій;

специфічні мотиви і соціальні відносини;

всі відповіді правильні.

Запитання 13

Структура сюжетно-рольової гри у сучасній дошкільній дидактиці:

варіанти відповідей

сюжет, ролі, ігрові дії, правила;

сюжет, ролі, зміст, ігрова майстерність;

сюжет, ролі, зміст, ігрові дії, ігрові операції, ігрова майстерність, уявна ситуація, правила.

Запитання 14

Принцип «гратись поруч» притаманно якому віку дітей:

варіанти відповідей

1-3-річному;

4-5-річному;

5-6-річному.

6-7-річному

Запитання 15

Формування у дитини потреби у знаннях, активного інтересу до того, що може стати їх новим джерелом, а також формування більш досконалих пізнавальних навичок і вмінь – сенсорних, інтелектуальних, мнемонічних – відбувається у процесі ...

варіанти відповідей

сюжетно-рольової гри

дидактичної гри

гри-драматизації

народної гри

сенсорної гри

Запитання 16

Визначте сутність сюжетно-рольової гри як форми виховання дитини:

варіанти відповідей

є засобом інтелектуального розвитку дитини

є джерелом набуття і накопичення соціального досвіду

розвиває координацію рухів, спритність

сприяє формуванню почуття колективізму, засвоєнню моральних норм

Запитання 17

Режисерські ігри це - ...

варіанти відповідей

ігри дитини з іграшками та їх замінниками за створеним нею сюжетом;

ігри, які придумують самі діти, відображаючи у них враження від пізнання навколишнього світу;

образна гра за певним задумом дітей, який розкривається через відповідні події (сюжет, фабула) і розігрування ролей.

розігрування в особах літературного твору, відтворення за допомогою виражальних засобів (інтонації, міміки, жестів, пози, ходи) конкретних образів.

Запитання 18

Сюжетно-рольові ігри - це ...

варіанти відповідей

ігри дитини з іграшками та їх замінниками за створеним нею сюжетом;

ігри, які придумують самі діти, відображаючи у них враження від пізнання навколишнього світу;

розігрування в особах літературного твору, відтворення за допомогою виражальних засобів (інтонації, міміки, жестів, пози, ходи) конкретних образів.

образна гра за певним задумом дітей, який розкривається через відповідні події (сюжет, фабула) і розігрування ролей.

Запитання 19

За функціональними властивостями дитячі іграшки бувають ...

варіанти відповідей

великі, малі

реалістичні, умовні

з рухливими деталями та без рухливих них

керамічні, гемові, пласмасові 

Запитання 20

За станом готовності іграшки бувають ...

варіанти відповідей

пластмасові, дерев'яні, гумові

умовні, реалістичні

готові, збірно-розбірні, заготовки

великі, середні, дрібні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест