Назвами істот є всі іменники в рядку:
До четвертої відміни належать іменники:
До першої відміни належать усі іменники рядка:
До першої відміни належать іменники
Виділений іменник має форму З.в. в реченні:
Виберіть варіанти, у яких іменники чловічого роду в родовому відмінку мають закінчення -у(-ю).
Іменником з абстрактним значенням є слово
Назвою істоти є іменник
У лапках треба писати власну назву рядка
Усі іменники належать до одного роду в рядку
Правильно поєднано всі прикметники з іменниками в рядку
Лише форму множини мають обидва іменники рядка
У формі якого відмінка вжито виділене слово в поданому реченні
Тато подарував мені ковзани.
До іменників ІV відміни належать:
Скільки іменників у реченні?
У бабусиному садку на старій груші жив чорний жук.
До іменників ІІ відміни належать:
До іменників м'якої групи першої відміни належать усі іменники у рядку
Укажіть рядок, у якому всі іменники вживаються тільки в множині
Укажіть рядок, у якому всі іменники є спільного роду
Укажіть рядок, у якому всі власні назви записано правильно
Укажіть рядок, у якому всі іменники чоловічого роду в родовому відмінку однини мають закінчення –а (-я)
Укажіть рядок, у якому всі іменники чоловічого роду в родовому відмінку однини мають закінчення –у (-ю)
Укажіть рядок, у якому всі власні назви записано правильно
Укажіть рядок, у якому всі іменники є спільного роду
Укажіть рядок, у якому всі іменники вживаються тільки в однині
Батько був людиною чесною, любив батьківщину і ненавидів ворогів.
Виділене слово у реченні вжито у відмінку
Орфографічну помилку допущено в реченні:
1.Маруся Чурай народилася на полтавщині. 2. Батько був людиною чесною, любив батьківщину і ненавидів ворогів. 3. Він подався на Запорозьку Січ і пристав до козацтва. 4. Потрапивши у бою в полон, був страчений у Варшаві. 5. Маруся Чурай мала чудовий голос. 6. Вона не тільки співала, а й складала пісні. (З журналу)
Укажіть рядок, у якому всі іменники є збірними
Укажіть рядок, у якому всі іменники вживаються тільки в однині
Інша річ під осінь починать, після літа – просто благодать.
У реченні виділене слово виконує синтаксичну роль
Укажіть рядок, у якому всі слова є іменниками
Усі іменники належать до чоловічого роду, ОКРІМ
Іменником не є слово
Усі іменники позначають назву істоти, ОКРІМ
У реченні «Не страхіття, а сади і села підставляли їй свої чола, дихали радістю» виділене слово вжито у відмінку
Усі іменники позначають назву неістоти, ОКРІМ
За цими сузір’ями неважко зорієнтуватись не тільки у просторі, а й у часі.
Виділене слово у реченні вжито у відмінку:
Орфографічну помилку допущено в реченні:
1.Упродовж століть українські селянки будили дітей до роботи словами: «Вставай, дитино, вже Віз дишлом повернувся». 2. Фразеологізм «перекинувся віз» означає, що скоро світатиме. 3. У нашому народі говорили, що колись на такому возі чумаки перевозили сіль із Криму. 4. Звідси й українська назва сузір’я – Чумацький віз. (В. Ужченко)
Упродовж століть українські селянки будили дітей до роботи словами: «Вставай, дитино, вже Віз дишлом повернувся».
Виділене слово у реченні вжито у відмінку:
Чернігів! Місто дитинства! Найстародавніше і найпишніше після Києва місто на Русі!
У першому реченні виділене слово є:
Скільки іменників у реченні? Місто дитинства!
Орфографічну помилку допущено в слові
Апостроф не треба писати у всіх словах, ОКРІМ
Укажіть рядок, у якому всі іменники - власні назви
Іменником, що вживається тільки в однині є слово
Скільки іменників у реченні «За садом ховалось сонце»?
Апостроф треба писати у всіх словах, ОКРІМ
8. Без орфографічних помилок записані слова в рядку
9. Без орфографічних помилок записані слова в рядку
7. Літера е пишеться на місці пропусків у всіх словах рядка
6. Літера и пишеться у всіх слова у рядку
2. Граматичну помилку допущено в рядку
3. Граматична помилка є в рядку
4. Укажіть рядок, у якому немає граматичної помилки
5. Укажіть рядок, у якому немає граматичної помилки
1. Лише форму множини мають усі іменники в рядку
12. Правильно утворено ім'я по батькові у вказаному відмінку в рядку.
11. НЕ з іменником пишемо окремо в рядку.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома