Індивідуальна педагогічна бесіда як модель діалогічної взаємодії. Технологія організації індивідуальної педагогічної бесіди.

Додано: 29 квітня 2022
Предмет:
Тест виконано: 9 разів
10 запитань
Запитання 1

Індивідуальна педагогічна бесіда — це

варіанти відповідей

взаємодія вчителя з учнем, батьками, колегами, спрямована на взаєморозуміння, пошук шляхів співробітництва для стимулювання розвитку учня.

особлива процедура діяльності педагога —

ініціатора контакту, який ставить перед собою мету встановити стосунки

довір'я з учнями.

прийняття дія обговорення особистих якостей і принципів

Запитання 2

За яких умов бесіда виконує функції розвивальної допомоги?

варіанти відповідей

Коли суто бесіда складається з трьох етапів (початок, головна частина, завер­шення), проте успішність взаємодії закладається вже перед стартом безпосереднього спілкування, на підготовчому етапі, який має назву моделювання

Коли педагог демонструє прийняття особистості іншоговиявляє заці­кавленість у долі співрозмовника. Коли вимогливість учителя постає як розвивальна вимогливістьбо це не диктат, не придушення ініціативи іншого, а орієнтація на вільний вибір власної позиції

Коли жодна бесіда не проходить за ідеально розробленою моделлю, проте саме завдяки такій схемі вчитель дістане змогу ефективно спрогнозувати події і це додасть свободи та впевненості у реалізації задуму

Запитання 3

Початковий етап бесіди часто називають 

варіанти відповідей

етапом розвитку

етапом сполуки

етапом контакту

Запитання 4

На початковому етапі активною є увага вчителя, яка охоплює такі параметри:


варіанти відповідей

·                    емоційний стан учня (зчитуємо за його мімікою, позою, жестами, інтонацією);

·                    ставлення учня до ситуації (визначаємо за дистанцією, особливостями зоро­вого контакту, мовлення);

·                    власна позиція.


·                    вибрати оптимальну дистанцію для встановлення фізичного контакту;

·                    приєднатися зовнішнім виглядом — дзеркально відбити позу, поставу, посад­ку голови партнера, що дасть йому можливість побачити узгодженість, і через неї зго­ду, та зміцнити фізичний контакт;


·                    виявити надію на взаєморозуміння;

·                    навіювати співрозмовникові його значущість;

·                    демонструвати непередбачувану поведінку;

використати особливий голос 

Запитання 5

Для зміцнення контакту в педагогічній бесіді на початку взаємодії слід скориста­тися такими прийомами:


варіанти відповідей

подарувати співрозмовникові «три плюси» (посмішку, звернення на ім'я, комплімент)

приєднатися до голосу та емоційного стану (підвищити його гучність)

десинхронізувати темпоритм мовлення

Запитання 6

Методика контактної взаємодії — 

варіанти відповідей

взаємодія вчителя з учнями

особлива процедура діяльності педагога — ініціа­тора контакту, який ставить перед собою мету встановити стосунки довір'я з учнями.

створення довірливої атмосфери з колективом батьків

Запитання 7

Принципові положення Методики контактної взаємодії 

варіанти відповідей

·                    процес контактування проходить певні етапи (стадії);

·                    фіксування ознак розвитку контакту дає педагогові підставу для використання певних прийомів впливу, переходу до нового етапу спілкування.


·                    стосунки довір'я не нав'язують, головна увага приділяється тому, щоб збудити в учнів бажання спілкуватися з педагогом;

·                    виявити надію на взаєморозуміння;

·                    навіювати співрозмовникові його значущість;


·                    демонструвати непередбачувану поведінку;

·                    використати особливий голос (довірчий і переконливий), особливий погляд (прямий і доброзичливий), особливий ритм (збуджує — заспокоює).


Запитання 8

Перша стадія, що призводить до діа­логічної взаємодії 

варіанти відповідей

накопичення згоди

пошук спільних інтересів

прийняття дія обговорення особистих якостей і принципів

Запитання 9

Друга стадія —

варіанти відповідей

виявлення рис, негативних для взаємодії

прийняття дія обговорення особистих якостей і принципів

пошук спільних інтересів

Запитання 10

П'ята стадія — 

варіанти відповідей

виявлення рис, негативних для взаємодії

адаптація партнерів, готовність до перебудови

прийняття дія обговорення особистих якостей і принципів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест