Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Інформаційна безпека

Додано: 11 травня 2020
Предмет: Основи здоров’я, 8 клас
Тест виконано: 2466 разів
12 запитань
Запитання 1

До ЗМІ відносять:

варіанти відповідей

технічні (звукові та відео) засоби: радіо, телебачення

Інтернет-видання

передача інформації при спілкуванні на вулиці, в транспорті 

звуко- та відеозаписи, відео-текст, телетекст

друковані засоби: газети, журнали, книги

кінематограф

 рекламні щити й панелі

домашні відео-центри, що поєднують телевізійні, телефонні, комп'ютерні та інші лінії зв'язку

Запитання 2

Чого не можна робити в Інтернеті?

варіанти відповідей

ображати інших        

шукати інформацію

спілкуватися зі своїми друзями

дистанційно навчатися

  займатися плагіатом

  не слідкувати за часом, щоб не засмучуватися 

Запитання 3

Щоб протидіяти негативному впливу інформації, слід розвивати навички ...

варіанти відповідей

виваженого прийняття рішень

 математичної логіки

  критичного мислення

 аналізу отриманої інформацію

 фантазії 

 аргументувати свої думки

 оперативного розшуку 

креативності

Запитання 4

Якщо багато часу проводити в Інтернеті може виникнути:

 

варіанти відповідей

гіподинамія

 фізична активність

  залежність

 надмірна дратівливість

 погіршення зору

підміна реального життя віртуальним

Запитання 5

Позначте правила безпечного користування Інтернетом:

варіанти відповідей

не змінюйте налаштування Інтернетом самостійно

не створюйте конфлікти та не допускайте їх

  не потрібно робити для інших те, чого не хочете щоб зробили для вас

 не заважайте іншим користувачам, не робіть протизаконних вчинків в Інтернеті

повідомляйте та оприлюднюйте без дозволу близьких особисту інформацію

не заходьте на підозрілі сайти, якщо про це попереджує захист комп'ютера

відповідайте на будь які інформаційні повідомлення

Запитання 6

  Оберіть ознаки кібербулінгу.

варіанти відповідей

образливі смс, дзвінки від невідомих осіб  

викладання відео з метою шантажу

слідкування за допомогою програм з метою пограбування та ін.

  наклеп, використовуючи ваше фото, поширення в мережі Інтернет

нав'язування порад, пропозицій, навіть якщо вони не компетентні

  розміщення помилкової інформації

Запитання 7

  Отримавши підозріле повідомлення електронної пошти, потрібно:

варіанти відповідей

обережно відкрити повідомлення і подивитися його вміст

 відкрий його разом з другом

не відкриваючи, видалити його

  переслати його товаришу

 відкрити вкладення до повідомлення, якщо воно є

Запитання 8

Що в Інтернеті заборонено законом?

варіанти відповідей

розміщувати в Інтернеті фото інших без їх згоди

копіювати файли для особистого користування 

розміщувати чужу інформацію під виглядом своєї

поширення нелегальних копій програмних продуктів з використанням Інтернету

Запитання 9

Оприлюднення (опублікування), повністю  або частково, чужого твору під іменем особи, яка не є автором цього твору - це

варіанти відповідей

фішинг

плагіат

буллінг

кібербулінг

Запитання 10

Надсилання зображень чи відео, які містять порнографію або пропозиції сексуального характеру неповнолітнім це-

варіанти відповідей

кібербулінг  

небезпечний контент

кіберрозбещення 

кібершахрайство

Запитання 11

Якщо ти зайшов на підозрілий сайт, то ...

варіанти відповідей

найти для себе цікаву інформацію

не довіряй інформації з такого сайту

скачай з нього те, що тобі сподобалось

більшість таких сайтів являються лише носіями вірусів

Запитання 12

   Якщо ти отримав образливу інформацію, то ...

варіанти відповідей

на образу відповідай образою 

порадься з другом

повідом батькам, вони допоможуть

придумайте з другом, як помститися образнику

заблокуй цього користувача

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест