Інформатика 11

Додано: 15 вересня 2023
Предмет:
Тест виконано: 1 раз
8 запитань
Запитання 1

Що таке ілюстрація?

варіанти відповідей

a) Мелодія в музичному виконанні

b) Зображення, що супроводжує текст для полегшення візуалізації змісту

c) Вираз артистичного стилю

Запитання 2

Що представляє собою книжкова ілюстрація?

варіанти відповідей

a) Голос автора книги

b) Графічне зображення, що супроводжує текст книги

c) Музичний супровід читання

Запитання 3

Що таке інфографіка?

варіанти відповідей

a) Музична композиція

b) Спосіб візуалізації складних даних через текст і зображення

c) Техніка графічного мистецтва

Запитання 4

Що характеризує першу групу термінології в цифровому мистецтві?

варіанти відповідей

a) Технічні аспекти

b)Математичні поняття

c)Елементи образотворчого мистецтва

Запитання 5

Яке походження має слово "реклама"?

варіанти відповідей

a)Від латинського слова "reclamare" - "викрикувати"

b) Від грецького слова "рекламέω" - "поширювати"

c) Від слова "рекламувати" - "зазначити"

Запитання 6

Як впливає дотримання компанією фірмового стилю на споживачів?

варіанти відповідей

а)Зменшує довіру споживачів до бренду

b)Не має впливу на довіру споживачів

с)Позитивно позначається на довірі споживачів

Запитання 7

Яка роль товарного знаку у формуванні фірмового стилю та як він впливає на споживачів?

варіанти відповідей

Роль товарного знаку у формуванні фірмового стилю полягає у створенні споживчого враження та визначенні споживчого ставлення до товару.


Товарний знак допомагає зробити товар впізнаваним та може відрізнити його від підробок.


Запитання 8

Якими основними функціями слогану в корпоративному брендінгу, і як він може бути захищений як власність фірми, включаючи реєстрацію як товарного знаку?

варіанти відповідей

Слоган в корпоративному брендінгу виконує роль підсилювача ідентичності бренду та може бути зареєстрованим як власність фірми, включаючи реєстрацію як товарного знаку.


Основною функцією слогану в брендінгу є привертання уваги споживачів та підсилення унікальності бренду, і він може бути юридично захищений як товарний знак.


Слоган в корпоративному брендінгу служить для створення емоційного зв'язку з клієнтами і може бути зареєстрованим фірмою як власність, включаючи реєстрацію як товарного знаку.


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест