Інтегрований курс «Історія : Україна і світ» 10 клас . Підручник О.Гісем Світова економічна криза 1929-1933 рр. «Новий курс» Рузвельта.

Додано: 21 квітня 2020
Предмет: Всесвітня історія, 10 клас
Тест виконано: 586 разів
12 запитань
Запитання 1

1. «Чорний вівторок» це - 

варіанти відповідей

Обвал акцій на Нью-Йоркській біржі

Закриття всіх банків у США 

Введення «сухого закону»

Запитання 2

Під час виборів 1932 року президентом США був обраний 

варіанти відповідей

Г.Гувер

Ф.Рузвельт

Р. Макдональд

Запитання 3

Під час «великої депресії» в США найбільше постраждали 

варіанти відповідей

банкіри

промисловці

фермери

Запитання 4

Одним з перших заходів «нового курсу» була 

варіанти відповідей

програма порятунку фермерів

програма порятунку банківської системи

програма порятунку монополістів 

Запитання 5

Закон  «нового курсу» під назвою «ААА» стосувався 

варіанти відповідей

промислової сфери



сільського господарства 

громадської сфери 

Запитання 6

Запровадження « кодексу чесної конкуренції» сприяло стабілізації  в 

варіанти відповідей

банківській сфері


сільському господарстві 


промисловості 

Запитання 7

В основу «нового курсу» Рузвельта буди покладені принципи




варіанти відповідей

«неоконсерватизму»

«неолібералізму» 

«неолейборизму»

Запитання 8

8.Закон Вагнера, про трудові відносини був прийнятий в 



варіанти відповідей

1933 р.

1935 р.

1936 р.

Запитання 9

Найбільшим противників реформ Рузвельта були


варіанти відповідей

Верховний суд 


монополісти 

 

дрібні підприємці

Запитання 10

Позначте зайве :

Реформи Рузвельта передбачали 


варіанти відповідей

мінімальну погодинну  ставку  заробітної плати


дозвіл на дитячу працю


максимальну тривалість робочого тижня 

Запитання 11

Завдяки «новому курсу» функції держави


варіанти відповідей

зменшувались



розширювались

знівельовувались 

Запитання 12

Під час дій реформ Рузвельта діяльність профспілок 




варіанти відповідей

активізувалась 

заборонялась

тимчасово припинялась 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест