Самостійна частина мови, яка вказує на предмети, їхні ознаки та кількість, але не називає їх і відповідає на питання хто? що? який? чий? скільки? називається...
Дієслово це самостійна частина мови, яка вказує на дію предмета. Початковою формою дієслова є неозначена форма. На які питання вона відповідає?
Займенники я, ти, він, вона, воно (у множині ми, ви, вони) називають особовими. Вибери та вкажи займенники третьої особи.
Частку НЕ пишемо з дієсловами окремо. Але деякі дієслова без НЕ не вживаються. Вкажи приклад (можливо не один), в якому частка НЕ з дієсловами пишеться разом.
Закінчи речення: займенник у реченні може бути...
Познач рядок, усі слова якого записано правильно.
Порахуй та познач кількість ПОМИЛОК у тексті:
"Ще біліє сніг, а під сніговою ковдрою вже пробуджуєтся нове життя. Зявляються перші посланці зеленоокої висни. Сдається, ґрунт у висняному лісі прикритий тонкою мереживною скатертиною, зітканою с білих-білих квіток."
Познач рядок, усі слова якого записано правильно.
Визнач та вкажи відмінок виділеного прикметника:
"...Сніг крихкий, неначе щебінь,
За селом чорніє путь,
і зірки у тихім небі,
Наче проліски, цвітуть..."
Числівники змінюються за відмінками. Познач рядок, у якому числівники записано правильно.
Вибери та вкажи рядок, у якому слова записано в алфавітному порядку.
Знайди та вкажи кількість ПОМИЛОК у тексті:
"Уявімо собі мандрівку на січ. Безмежний степ, духм'яні трави, а он видно деревяну фортецю. Навколо неї глибокий рів і височений зимляний вал. По боках дозорні башти, а в них бійниці для гормат. У самій фортеці побудовані козацкі курені, є школа, церква..."
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома