Інтерактивні технології навчання

Додано: 22 грудня 2021
Предмет:
Тест виконано: 48 разів
15 запитань
Запитання 1

Нові педагогічні технології покликані:

варіанти відповідей

до вивчення потенціальних можливостей психіки людини, та оптимально організувати трудову діяльність з метою якомога повнішої реалізації творчого потенціалу працівників

відображати об'єктивний світ, що означає те, що високоорганізована матерія, яка наділена психікою, володіє здатністю отримання інформації про оточуючий її світ

розв’язувати існуючі суперечності між вимогами, особливостями та умовами професійної підготовки студента і його майбутньою професійною діяльністю

Запитання 2

Педагогічна технологія це?

варіанти відповідей

спосіб системної організації спільної діяльності викладача і студентів на основі дидактичних засобів і умов навчання як єдиної функціональної системи педагогічної взаємодії викладача зі студентами в освітньому процесі, як способу структурування в цьому процесі навчального матеріалу, діяльності викладача і навчальної діяльності студентів. 

наука про факти, механізми і закономірності розвитку і функціонування психіки.

особлива форма пізнання світу, що вивчає найбільш загальні суттєві характеристики і фундаментальні принципи реальності і пізнання, буття людини, відносин людини і світу.

це система методів, процесів та способів використання обчислювальної техніки і систем зв'язку для створення, збору, передачі, пошуку, оброблення та поширення інформації з метою ефективної організації діяльності людей.

Запитання 3

Про яку ознаку педагогічної технології йдеться: будь-яка технологія повинна містити опис цілей і задач, на вирішення яких спрямовані проектовані способи і дії; – результативність – опис результатів

варіанти відповідей

керованість

доцільність

алгоритмічність


керованість

Запитання 4

Що означає термін «інтерактивний» ?

варіанти відповідей

здатний до взаємодії, діалогу, «взаємодіючий»

новітній

доступний для дітей

той, що доступний для всіх

Запитання 5

Метою інтерактивної взаємодії є усе окрім:

варіанти відповідей

надання можливості кожному слухачеві розуміти і рефлексувати з приводу того, що він знає і думає

продуктивне навчання, постійний взаємозв’язок з прикладами з життя, предметом діяльності слухачів, застосуванням отриманих знань у повсякденні

створення умов для залучення всіх слухачів до процесу пізнання

сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров’я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань системи освіти

Запитання 6

За умов роботи в парах усі студенти отримують можливість:

варіанти відповідей

поговорити, про те що не встигли на перерві

висловлювати свою думку, говорити; подумати, обмінятись ідеями спочатку з партнером і лише потім озвучити їх перед аудиторією

поговорити про сусіда

зробити роботу швидше

Запитання 7

У всіх рядках зазначено особливості роботи у малих групах, окрім:

варіанти відповідей

базується на протиріччях 

вимагає специфічних зовнішніх умов

поки учні працюють, учитель може займатися своїми справами

не всі студенти здатні виконувати функціональні ролі

Запитання 8

Про який метод роботи в малих групах йдеться: усі студенти поділяються на трійки і працюють над однаковим навчальним завданням. Після обговорення і вибору спільного рішення, двоє членів трійки переходять в інші трійки (різні), де залишається один представник. Там вони обмінюються із своїми набутками. 

варіанти відповідей

змінювані трійки

акаріум

ланцюжок

два - чотири

Запитання 9

ану, спробуйте згадати, що це за метод: цей метод має таку саму мету та об'єднання в групи, що й діалог. Але завдання, які отримують групи, різного змісту та висвітлюють проблему з різних боків. По завершенні роботи кожна група звітує і записує на дошці певні положення.

варіанти відповідей

діалог

коло дітей

синтез думок

спільний проєкт

Запитання 10

Що таке метод?

варіанти відповідей

організована, двостороння діяльність, спрямована на максимальне засвоєння й усвідомлення навчального матеріалу та подальшого застосування отриманих знань, умінь і навичок на практиці

це знайомство, обізнаність чи розуміння когось або чогось, наприклад, фактів, інформації, описів або навичок.

систематизована сукупність кроків, які потрібно здійснити, щоб виконати певну задачу чи досягти певної мети

доцільна і цілеспрямована діяльність, яку суб'єкт здійснює для досягнення певної мети.

Запитання 11

Яке з правил культури ведення обговорення є недоречним?

варіанти відповідей

критикувати думку, а не особу, яка її висловила

поки інший розповідає, можна сміливо посидіти в телефоні

намагатися заохочувати до участі в обговоренні інших

не змінювати тему обговорення

Запитання 12

Про який прийом організації обміну думок йдеться: обговорення, що нагадує «засідання експертної групи», у ході якого ця група обмінюється думками з «аудиторією»

варіанти відповідей

форум

круглий стіл

дебати

засідання експертної групи

Запитання 13

Дискусія в стилі ток-шоу це?

варіанти відповідей

ця комунікаційна гра вчить основ порозуміння людей (як вербального, так і невербального), показує наслідки недотримання слова та очікувань партнерів у комунікаційній акції в ході організації дозвілля

цей різновид дискусії застосовується в роботі з матеріалом, зміст якого пов’язаний із суперечливими підходами, конфліктами, розбіжностями. 

ця технологія передбачає одночасне включення всіх учасників в активну роботу з різними партнерами по спілкуванню для обговорення дискусійних питань.

це технологія структурованої дискусії, у якій беруть участь усі студенти групи, і яка дозволяє контролювати хід дискусії, оцінювати участь кожного студента. 

Запитання 14

Серед неімітаційних у професійній підготовці майбутніх фахівців широко використовуються: 


варіанти відповідей

лекція-бесіда

лекція-прес-конференція

заохочуюча лекція

проблемна лекція

Запитання 15

До неігрових імітаційних методів належать усі окрім:

варіанти відповідей

інформаційний лабіринт

ситуація - проблема

мікроситуація

пароплан

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест