___________ це одночасно одяг і наряд, в ньому поєднується і практичність, утилітарність та естетичність.
Що з переліченого належить до функцій костюму?
Чоловіче вбрання у Стародавньому Єгипті, яке являє собою смугу тканини, обмотану навколо стегон і закріплену на талії поясом.
Довгий вузький сарафан, який щільно облягає тіло, найдавніший жіночий одяг у Стародавньому Єгипті.
В епоху Нового царства у чоловіків і жінок в моду увійшов запозичений у сирійців ___________ — довгий і широкий накладний одяг з тонкої тканини.
Виберіть правильне твердження про зачіски Стародавнього Єгипту.
В Ассирії і Вавилоні основним чоловічим одягом була туніка з вовняної тканини, з короткими цільнокроєними рукавами - _______________.
Єдиним видом одягу у Стародавній Греції був ____________.
Нижнім чоловічим одягом у Давній Греції є ________.
Верхнім чоловічим одягом у Давній Греції є _____________.
Давньогрецьке жіноче вбрання з відворотом, що спускається на груди і спину, прикриває плечі, на відміну від хітона з відворотом, при носінні якого плечі відкриваються ються.
Як називається одна з найпоширеніших чоловічих зачісок у Давній Греції?
Найпоширенішим верхнім одягом у Стародавньому Римі є ________.
Жіноча зачіска у Давньому Римі, у вигляді двох пучків волосся це - ________.
Традиційний жіночий одяг Індії, який складається з простого прямокутного шматка матеріалу, який обертають навколо тіла - це __________.
Парадні церемоніальні костюми імператорів, придворних і чиновників у Стародавньому Китаї - це __________.
Найбільш відомим національним одягом, який одягають незалежно від віку, справжнім символом Японії вважається __________.
Виберіть правильне твердження:
Згіднго традиції, заміжні жінки на території України повинні
Головний убір заміжньої жінки Київської Русі складався з
Які риси характеризують європейський костюм періоду Середньовіччя?
Про який період в Історії костюма іде мова:
Естетичний ідеал – висока тендітна жінка з вузькими похилими плечима, стрункою плоскою фігурою без грудей. Краса тіла вважалась гріховною. Одяг був площинний, без виточок, розширення за рахунок бічних зрізів. Жінки, як і чоловіки носили одночасно дві туніки: Перша – нижня довга і широка, з вузькими довгими рукавами; називалась кота або камиза. Друга більш коротка, називалось плаття – роб.
Про який період в Історії костюма та зачіски іде мова:
Найважливішим еталоном жіночої краси було біляве волосся. Існувало кілька способів досягнення цього: форбування природними пігментами (крейдою, напр.), носіння перук або знебарвлення на сонці. Для цього на даху будинку проектувалася спеціальна площадка, де жінка могла годинами сижіти і освітлювати своє волосся на сонці.
Однією з найпопулярніших зачісок Італійського Відродження була___________.Над чолом волосся ділили на прямий проділ. Бокові пасма півколом зачісували від обличчя до потилиці. Вздовж спини спадало довге пасмо волосся, хрестоподібно перев"язане стрічкою. На потилиці кріпили спеціальний плоский головний убір з футляром-сіткою, в який вкладали пасмо.
Назвіть елемент в чоловічому та жіночому костюмі Іспанії епохи Відродження, який підкреслював статус особи та згодом поширився на моду інших країн.
Неймовірно вигадлива зачіска, яку виконували і Франції XVIII ст., виконана з великою кількістю постижів, створюючи форми, що нагадували бурхливі морські хвилі, доповнена моделями кораблів, фігурками людей, прапорцями та стрічками отримала назву зачіски ___________.
Чи правильне твердження:
У Франції XVIII ст. виконували зачіски, в які кріпили кошики з квітами, фруктами, овочами. Такі звчіски сягали 80 си заввишки і здерігалися декілька днів і навіть тижнів. Зачіска робилася індивідуально і вимагала великої кілкості шпильок, пудри, помади. Леонар придумав механізм, який давав змогу зачісці ставати меншою, коли дама користувалася каретою.
Про який період в Історії костюму і зачіски іде мова:
Характерною рисою зачіски були об"єми на скронях і маківці. Маючи єдиний силует, вони практично не повторювались за оформленням. Наприкінці 30-х рр. ХІХ ст. з"явилась зачіска з висячих локонів на скронях, прикрашена декоративним пір"ям. ЇЇ назвали "а-ля Гортензія Манчіні".
Про кого іде мова:
Легендарний новатор у перукарському мистецтві: він першим почав використовувати форму обличчя, форму черепа та тілобудову, першим почав враховувати напрямок росту волосся та його структуру. В основі його стрижок лежить геометричний принцип і точність зрізів. Незабаром його ім'я стало впізнаваним брендом: випускався шампунь під його іменем, а самого майстра стали називати "Шанель у світі зачісок".
"Якщо правильно постригти, то не потрібна укладка " - девіз цього перукаря.
Кому з відомих дизайнерів ХХ ст. належить винахід:
В 1926 році вона створила маленьку чорну сукню в пам′ять про коханого, який загинув. До того чорний колір асоціювався виключно з трауром і особливою популярністю не користувався. Сукня прикривала коліна, оскільки вона вважала їх найбільш негарною частиною тіла. Її також відрізняли простий напівкруглий виріз, вузькі довгі рукава та відсутність непотрібних надмірностей, таких як гудзики, бахрома, рюш. Пізніше з′явилися варіанти і без рукавів. Дозволити собі таку сукню могла навіть жінка з порівняно невисокими прибутками. Крім того, за допомогою аксесуарів, маленька чорна сукня могла виглядтаи щоразу по-новому.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома