Виступ проти раціоналізму, що був притаманний класицизму; інтерес до історії та звичаїв; наголос на внутрішньому світі людини, релігійності, почуттях; культ особистості та культ мистецтва; захист свободи, людської цінності – це характеристики:
І. Котляревський першим увів українську народну мову до літератури виданням «Енеїди» у:
Українське дворянство козацького походження виступило рушійною силою національно-культурного відродження на Лівобережжі на:
Харківський університет, Київський університети, Кирило-Мефодіївське братство були центрами національно-культурного відродження в:
Збірка поетичних творів Т. Г. Шевченка «Кобзар» вийшла у Петербурзі у:
Діяльність членів «Старої громади» характеризує:
Виникнення політичних партій на Заході та Сході України – це характеристики:
Маркіян Шашкевич, Іван Вагилевич, Яків Головацький:
До Українсько-руської радикальної партії належали:
Хто є автором слів: «Україна для себе! – От єї клич. Вільна, велика, незалежна, політично самостійна Україна – одна, нероздільна від Сяну по Кавказ! – От єї стяг», висловлених у праці «Україна irredenta»:
Назвіть студента юридичного факультету Київського університету, який ініціював створення таємної організації «Братство тарасівців» на могилі Т. Шевченка в Каневі:
Гасло «Одна, єдина, нероздільна, вільна, самостійна Україна від Карпат аж по Кавказ» висловив у праці «Самостійна Україна», що була опублікована у Львові в 1900 році:
Історик О. Оглоблін «вічною книгою незалежності українського народу», що належить до періоду Національно-культурного відродження назвав працю:
Наукове товариство ім. Т. Г. Шевченка (НТШ ім. Т. Г. Шевченка) протягом 1897-1916 рр. очолював:
Театр Корифеїв засновано у:
С. Гулак-Артемовськький, М. Аркас, М. Лисенко, К. Стеценко, М. Леонтович, Я. Степовий – це:
Байка, комедія, травестійна поема, народне оповідання – це жанри української літератури:
Перший твір нової української літератури – це:
Нормативність, раціоналізм, наслідування зразків античного мистецтва, ієрархія жанрів – це характеристики:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома