На якому півострові розташована Італія?
Населення Італії в найдавніші часи складалося з різних племен — кельтів (галлів), італіків, латинів, самнітів. Найчисленнішим був народ…?
Позначте символ Рима?
Що обговорюють люди на даному зображенні?
Частину населення Риму, що походила зі скорених племен завойованих територій або переселених з інших общин, називали ...?
Народні трибуни обирались з числа …?
З ім’ям яких малюків пов’язують легенду заснування Рима?
Який з органів влади в Давньоримській республіці мав повноваження розпоряджатися скарбницею, вирішувати питання війни й миру, готувати рішення для затвердження на народних зборах?
Якого правила щодо сусідів дотримувався Рим?
Скільки Пунічних війн провів Рим із Карфагеном?
Одна з найзначніших битв стародавнього світу, яка відбулася 216 р. до н. е. - це
Кому з римських полководців належить вислів: «Прийшов, побачив, переміг!»?
За легендою, місто Рим засноване
Укажіть ПОМИЛКОВЕ твердження.
Яку подію вважають завершенням об'єднання Давньої Італії?
Пунічні війни - це війни між Римом та....
Слово «вето» перекладається як:
Урочистий в’їзд полководця-переможця в Рим називався:
Які крилаті вислови належать Юлію Цезарю (три правильні відповіді):
Найдужчі і найхоробріші раби, які навчалися у спеціальних школах і брали участь в боях для розваги римських громадян називалися:
Повстання рабів в Римі відбулося ..... яке очолив .......
Що стало причиною закінчення правління Цезаря?
Захоплення Римлянами острова Сицилія відбулося після
Оберіть учасників першого триумвірату
Оберіть ті реформи, що стосуються Цезаря ( три відповіді)
Слова «жереб кинуто» Цезар вимовив, коли перетнув річку
Розв'яжіть хронологічну задачу. Скільки років прожив Юлій Цезар (100 р. до н.е. - 44 р н.е.)
Розставте події в хронологічній послідовності:
А) Проголошення Юлія Цезаря імператором
Б) Піррова перемога
В) Перший тріумвірат
Г) 2 Пунічна війна
Протистояння між громадянами однієї держави, представниками різних верств населення - це
Хто з римських правителів карбував дані монети
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома