IV Модуль. Портрет цільового клієнта. Визначення цільової аудиторії.

Менеджмент продажів

Додано: 18 грудня 2023
Предмет:
10 запитань
Запитання 1

Група людей, котрим потрібен продукт чи послуга вашої компанії:

варіанти відповідей

Цільова аудиторія

Вільна аудиторія

Побічна аудиторія

Запитання 2

Що має включати типовий портрет клієнта?

варіанти відповідей

Вік, місце проживання, сімейний статус


Вид діяльності, рівень доходів


Бажання, мрії, хобі.


Всі відповіді вірні

Запитання 3

Типовою помилкою при виборі цільової аудиторії є:

варіанти відповідей

Сегментація аудиторії

Широке охоплення клієнтів

Максимальне звуження потенційних клієнтів

Запитання 4

Для дослідження, аналізу та подальшої сегментації цільової аудиторії застосовують 

варіанти відповідей

Реферальний маркетинг

Анкетування, соцопитування, маркетингові дослідження

Маркетинг у соціальних медіа

Запитання 5

Що означає "закрити біль клієнта"?

варіанти відповідей

Провести маркетингову акцію

Запропонувати продукт, який вирішить його проблему

Запропонувати продегустувати продукт

Запитання 6

Згідно принципу «бути - робити - мати», як характеризується "бути"?

варіанти відповідей

Описується те, чим буде володіти споживач і що найкращим чином може вирішити проблеми (ваша пропозиція).

Даються пропозиції, які існують на споживчому ринку для вирішення цих проблем.

Описуються проблеми, з якими стикається споживач в області пропозицій, здатних ці проблеми вирішити.

Запитання 7

Згідно принципу «бути - робити - мати», як характеризується "робити"?

варіанти відповідей

Описується те, чим буде володіти споживач і що найкращим чином може вирішити проблеми (ваша пропозиція).

Даються пропозиції, які існують на споживчому ринку для вирішення цих проблем.

Описуються проблеми, з якими стикається споживач в області пропозицій, здатних ці проблеми вирішити.

Запитання 8

Згідно принципу «бути - робити - мати», як характеризується "мати"?

варіанти відповідей

Описується те, чим буде володіти споживач і що найкращим чином може вирішити проблеми (ваша пропозиція).

Даються пропозиції, які існують на споживчому ринку для вирішення цих проблем.

Описуються проблеми, з якими стикається споживач в області пропозицій, здатних ці проблеми вирішити.

Запитання 9

Що таке тріпваер?

варіанти відповідей

Сайт, який складається з однієї сторінки

Лаконічне вираження рекламної ідеї, суті рекламного звернення

Продукт-«наживка», який викликає неусвідомлене бажання придбати його

Запитання 10

Показник прихильності клієнтів до продукту чи компанії це:

варіанти відповідей

Коефіцієнт конверсії

Показник клікабельності

Індекс лояльності клієнтів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест