Іван Андрусяк "Вісім днів із життя Бурундука". Розділ V і VІ

Додано: 8 травня
Предмет: Українська література, 6 клас
12 запитань
Запитання 1

Про кого говорить Івась: "Ну, вона справді з породи «зубрів»..." ?

варіанти відповідей

Про Оленку Зайко, сусідку по парті, 

Про тварину з підручника з біології.

Про тих, хто заучує уроки напам’ять, не розуміючи.

Запитання 2

Чому в класі було незвично тихо – ніхто не бігає, не стрибає й не розвалює школу, всі повтуплювалися в підручники?

варіанти відповідей

Бо перший урок – англійська. Востаннє в цій чверті.

Бо сьогодні контрольна робота з математики.

Бо на уроці присутній директор школи.

Запитання 3

Хто такий ВАЛЕРА?

варіанти відповідей

Сусід по парті.

Від початку року Валера – вже другий учитель з англійської.

Валерій Васильович, учитель з англійської мови.

Запитання 4

Чому Валерій Васильович, на думку Бондарука, не затримається надовго у школі?

варіанти відповідей

Тому що він ще студент, на останньому курсі вчиться.

Вивчившись, піде працювати кудись на фірму, де потрібні знання англійської.

Бо у Валери нецікаві уроки, і учні його не слухають.

Запитання 5

Яке питання задав Іванюку Валерій Васильович?

варіанти відповідей

– Про що ж ти нам розповіси?

– Tell mi, please, about your family.

– Чому ти не вивчив завдання?

– Як ти провів вихідні?

Запитання 6

Коли вчитель запитав Бондарука, він...

варіанти відповідей

...кинувся до дошки, схопив крейду і вивів великими літерами: FITTER.

...мусив відповідати вголос.

...не захотів говорити.

...повільно, дуже повільно піднявся – і тут зніще викотилося з рукава!

Запитання 7

Минуло вже три доби відтоді, як Івась зважився на мовчанку. Він забув про бажання, які має виконувати антипко, і про те, що в нього взагалі є які-небудь бажання, крім одного-єдиного:

варіанти відповідей

...не бачити й не чути нікого в світі, не зустрічати на своєму шляху жодної живої, а головне – знайомої душі!

...забити гол.

...на відмінно закінчити навчальний рік.

...напешті почати говорити.

Запитання 8

Тітка Люда з четвертого поверху; дядько Василь із третього; Оксана з квартири навпроти – вона вже закінчила школу, але ще не тітка; Мишко, Руслан, Марина, Леся, ще Марина, Петро Захарович, знову Марина, Юлія Гнатівна, тітка Юлія і дві просто Юлі.

Хто всі ці люди?

варіанти відповідей

Люди, яких Івась знає особисто, – себто, ті, із якими при зустрічі треба принаймні вітатись.

Люди, яких Івась не знає особисто.

Люди, які намагалися забрати у Івася зніще протягом семи днів.

Всі ці люди зібралися на якихось трьох сотнях метрів на шляху Івася лише задля одного – щоби він з ними привітався.

Запитання 9

Чому у середу було ще гірше? 

варіанти відповідей

Батьки почали вимагати, щоб Івась заговорив.

Треба було відповісти на десятки, сотні, тисячі Любиних запитань про все на світі, які так і сипали з неї, мов із пустого млина.

Після уроків Івась мусив збігати до магазину й купити хліба-молока, а потім забрати з садочка Любу.

Справжня біда в тому, що в середу останнім уроком – фізкультура!

Запитання 10

В який спосіб Івась зміг нарешті відбитися від уваги Оленки Зайко?

варіанти відповідей

Він насупився, промукав щось і відвернувся – не чіпай, мовляв! Не твоя справа!

 Він зашипів і відсунувся від неї.

Він їй сказати, хай зробить собі перев’язку язика.

Схопив правою рукою її за кісочку, та як смиконе – в неї аж сльози з очей бризнули!

Запитання 11

Чому Івась залюбки б потиснув руку тому, хто придумав супермаркети?

варіанти відповідей

Тому що треба було пройти на два квартали довше…

Тому що там усе вибираєш сам, а не просиш у продавця.

Тому що там можна купити все потрібне.

Тому що у супермаркеті він не зустрів нікого знайомого.

Запитання 12

Про яку значну подію розповідала Івасю сестричка всю дорогу?

варіанти відповідей

Люба розповідала, що в її групі сьогодні були «великі хлопчачі бої».

Люба влаштувала сьогодні у групі "великі хлопчачі бої" в яких найактивнішим виявився якийсь Максим Зайко.

Люба розповідала про бійку, в якій найактивнішим виявився якийсь Максим Зайко із середньої групи.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест