1. Завершіть текст: "Минуло вже три доби відтоді, як я зважився на мовчанку, в тім числі лише два дні довжелезного шкільного тижня, — і я за цей час жодного разу не згадав про маленького кумедного антипка… Забув про бажання, які він має виконувати, і про те, що в мене взагалі є які-небудь бажання, крім одного-єдиного:..."
2. Про що найбільше мріяв під час проходження випробування мовчанкою Івась?
3. Хто перший помітив незвичайний предмет під лівою пахвою Івася?
4. Що сталося з Івасем? "Зверху на мені утворилась купа мала — першим Іванюк, а відтак і всі інші навалилися, борюкались, намагалися відірвати мене від підлоги…І раптом: ХРУСЬ!
5. Хто розповів усім дітям про те, що приховує від них Івась?
6. Як почував себе Івась, коли всі рідні шукали в його кімнаті зніщє
7. Хто був винен у всьому, на думку Івася
8. Завершіть фразу: "Погані люди кричать тоді, коли їм кричиться; а добрі..."
9. Завершіть речення: "Я багато хотів — лиш не знав..."
10. Завершіть відповідь Івася у листі до батьків: "Івасю! До школи сьогодні не йди. Ми повернемося по обіді й усі поїдемо в село до бабусі. На свіжому повітрі тобі стане краще. Ми тебе любимо!" Мама й тато
Я дістав із пенала ручку й написав відповідь: Дорогі мамо й тату! Я теж вас дуже люблю! Вибачте мені!!!
11. Кого першим побачив у школі Івась після того,як його викрили батьки?
12. З яким рахунком виграла команда Іванюка, до якої знову взяли Бондарука правим захисником?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома