Як звали зайчика?
Що, зазвичай, робив зайчик?
Що знайшов зайчик у лісі?
Що виріши зайчик зробити із знахідкою?
Чому не згодилися зернята для страви?
Чому зайчик завжди ходив на базар?
Що змусило зайчика взятися за лопату?
Хто кепкував із зайчика, що він працює на грядці?
Що посіяв зайчик на грядках?
Що виросло із заморського насіння?
Що відповідав зайчик на кепкування?
Яким став зайчик на кінець літа?
Хто приніс зайчику моркву?
Хто приніс зайчику капусту?
Чого хотіли звірята від зайчика?
Що відчували звірята від красивих квітів?
Встанови послідовність.
1. — Не зможеш мене наздогнати. Лапки у мене прудкі — не загину. Сію на грядці заморську рослину.
2. — Уже базарчик тебе не рятує? Матимеш власну моркву й капусту? Дуже смачненькі зайчики тлусті…
3. — Будуть вовчата лапу смоктати! Ой, не діждешся — так просто не згину. Я сію на грядці заморську рослину. Досить листочок її скуштувати — і зайчики зможуть навіть літати...
4. — Зайчиську! Вже по капусту бігать неблизько? Вже тебе ніжки далеко не носять? Буде вовчатам страва хороша...
Для чого звірятам потрібні були квіти?
Які це могли бути квіти?
Як розмножуються ці квіти?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома