«Скільки разів гонили його … ставили на нього капкани або підкидали отруєного м’яса, нічим не могли його доконати»
«Зараз пронюхали, хто він, загарчали та як кинуться до нього!»
«Фарбували будинки, паркани та садові лави»
«Серце в бідолахи билось сильно, голод крутив кишки, запах олії душив його, але що було робити!»
«Ще вчора він був добрим знайомим нашого Микити, але тепер, побачивши нечуваного синього звіра … аж завив з переляку».
«Вистригли йому три жменьки волосся між очей і пустили на вітер»
«Якийсь дивний і страшний звір, синій — синій, з препоганим запахом, покритий, не то лускою не то їжаковими колючками».
«… В народних вбраннях задзявкотіли тоненькими тенорами, то цар не міг втриматися»
«… Ревли басом, аж дуби тряслися»
«… Витягали соло, аж вуха в’янули».
«… Жив собі, не тужив. Тільки одного боявся: щоб фарба не злізла з його шерсті, щоб звірі не пізнали, хто він є насправді»
«Хто що зловив або знайшов, то їв, а хто не зловив, той був голодний»
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома