Іван Франко "Фарбований Лис"

Додано: 25 жовтня 2021
Предмет: Українська література, 5 клас
Тест виконано: 112 разів
12 запитань
Запитання 1

«Скільки разів гонили його … ставили на нього капкани або підкидали отруєного м’яса, нічим не могли його доконати»

варіанти відповідей

Мисливці

Стрільці

Селяни

Містяни

Запитання 2

«Зараз пронюхали, хто він, загарчали та як кинуться до нього!»

варіанти відповідей

Пси

Вовки

Шакали

Тигри

Запитання 3

«Фарбували будинки, паркани та садові лави»

варіанти відповідей

Селяни

Художники

Маляри

Столярі

Запитання 4

«Серце в бідолахи билось сильно, голод крутив кишки, запах олії душив його, але що було робити!»

варіанти відповідей

Вовчик-Братик

Шакал Чандарава

Пес Микита

Лис Микита

Запитання 5

«Ще вчора він був добрим знайомим нашого Микити, але тепер, побачивши нечуваного синього звіра … аж завив з переляку».

варіанти відповідей

Лис

Вовк

Пес

Лев

Запитання 6

«Вистригли йому три жменьки волосся між очей і пустили на вітер»

варіанти відповідей

Лис Микита

Шакал Чандарава

Мавпа Фрузя

Мавпа Фрося

Запитання 7

«Якийсь дивний і страшний звір, синій — синій, з препоганим запахом, покритий, не то лускою не то їжаковими колючками». 

варіанти відповідей

Лис Микита

Мавпа Фрузя

Пес Барбос

Шакал Чандарава

Запитання 8

 «… В народних вбраннях задзявкотіли тоненькими тенорами, то цар не міг втриматися»

варіанти відповідей

Цуценята

Шакал Чандарава

Молоденькі лисички

Вовченята

Запитання 9

«… Ревли басом, аж дуби тряслися»

варіанти відповідей

Пси

Ведмеді

Шакали

Лиси

Запитання 10

«… Витягали соло, аж вуха в’янули».

варіанти відповідей

Вовки

Ведмеді

Шакали

Пси

Запитання 11

«… Жив собі, не тужив. Тільки одного боявся: щоб фарба не злізла з його шерсті, щоб звірі не пізнали, хто він є насправді»

варіанти відповідей

Мавпа Фрузя

Шакал Чандарава

Лис Микита

Вовчик - братик

Запитання 12

«Хто що зловив або знайшов, то їв, а хто не зловив, той був голодний»

варіанти відповідей

Ведмеді

Шакали

Пси

Звірі

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест