Дiя твору вiдбувається у селi
Старiйшиною у Тухольськiй громадi був
Про кого йдеться в уривку: "Він святкував почин свого нового життя,— бо недавно князь Данило дарував йому в Тухольщині величезні полонини і ціле одно пригір'я Зелеменя; недавно він появився в тих горах і побудував собі гарну хату і оце першу учту справляє, знайомиться з довколичними боярами. По учті рушили на лови в тухольські ліси."
Про кого йдеться в уривку: "Плечистий, підсадкуватий, з грубими обрисами лиця і грубим, чорним волоссям, він і сам подобав на одного з тих злющих тухольських медведів, яких їхав воювати."
Про кого йдеться в уривку: "Все у нього виходило в свій час і на своїм місці, без сумішки й сутолоки; всюди він був, де його потрібно, всюди вмів зробити лад і порядок. Чи то між своїми товаришами тухольцями, чи між боярами, чи між їх слугами, *********** усюди був однаковий, спокійний, свобідний в рухах і словах, мов рівний серед рівних."
Про кого йдеться в уривку: "Життя лиш доти має вартість,— говорив він частенько,— доки чоловік може помагати іншим. Коли він став для інших тягарем, а хісна не приносить їм ніякого, тоді він уже не чоловік, а завада, тоді він уже й жити не варт. Хорони мене боже, щоб я коли-небудь мав статися тягарем для інших і їсти ласкавий, хоч і як заслужений хліб!" Ті слова — то була провідна, золота нитка в життю"
Де познайомилися Максим та Мирослава?
Від якого звіра Максим рятує Мирославу?
Який обряд описано в уривку:"Три старці, убрані по-празничному, несли дорогою на високій, гарно точеній і оздібно сріблом окованій дрючині великий, також сріблом окований ланцюг, вироблений суцільно з одної штуки дерева в виді перстеня, нерозривного і замкнутого в собі. Понад тим ланцюгом повівала червона кармазинова, сріблом вишивана хоругов…Перед кождим дворищем вони зупинялися і викликали голосно хазяїв по ім'ю..."
Хто з героїв повiстi навчався лiкарської справи (знахарства) у Скитському монастирi в монаха Акинтiя?
Де вiдбувалася рада громади?
Яке значення мав ланцюг, закрiплений до копного знамена?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома