У якому році відбуваються події твору?
Де відбуваються події твору?
Хто такий Тугар Вовк?
Як звали Тугарову доньку?
Про кого сказано: «… мужчина як дуб. Плечистий, підсадкуватий, з грубими обрисами лиця і грубим, чорним волоссям, він і сам подобав на одного з тих злющих тухольських медведів, яких їхав воювати»?
Кого дали тухольці Тугарину Вовку за провідника на лови?
Хто такий Максим Беркут?
Від якого дикого звіра допоміг Максим врятуватися Мирославі?
З чим накинувся дикий звір на дівчину?
Хто має владу у Тухлі, за словами Максима?
Чому Тугар Вовк відмовлявся йти на копу – раду?
Село Тухля, про яке говориться в повісті Івана Франка "Захар Беркут", знаходилося:
На тухольців напали:
Визначте тему повісті Івана Франка “Захар Беркут”:
Укажіть, яке було основне життєве покликання Захара Беркута?
Селом Тухля, де відбувається дія повісті Івана Франка “Захар Беркут”, керували:
Захарові Беркуту наснився сон, що:
В основі повісті І. Франка “Захар Беркут” лежать:
Мирослава принесла Захарові Беркуту звістку про те, що: ( дві правильні відповіді)
За що тухольська громада гнівається на боярина?
З’ясуйте, хто сподівався виміняти Максима на дозвіл випустити монголів із пастки :
"Густі сумороки, що хмарою лежали на горах і величезними клубами котилися з ярів і дебрів… не могли на його лиці закрити виразу глибокого невдоволення, гніву і якоїсь сліпої завзятості, що щохвилі розливався по ньому то їдким прикрим сміхом, то понурою хмарою".
Укажіть, чия це портретна характеристика?
Старий Беркут заповідає своїм людям ...
Визначте головну ідею повісті Івана Франка “Захар Беркут”:
Яким чином тухольці почали атаку на ворога?
Про кого йдеться в уривку: "Він святкував почин свого нового життя,— бо недавно князь Данило дарував йому в Тухольщині величезні полонини і ціле одно пригір'я Зелеменя; недавно він появився в тих горах і побудував собі гарну хату і оце першу учту справляє, знайомиться з довколичними боярами. По учті рушили на лови в тухольські ліси".
Де познайомилися Максим та Мирослава?
Хто з героїв повiстi навчався лiкарської справи (знахарства) у Скитському монастирi в монаха Акинтiя?
Громадська рада села Тухля відбувалася...
Яке значення мав ЛАНЦЮГ, закрiплений до копного знамена?
Де поховали Захара Беркута?
Як саме Тугар Вовк хоче допомогти монголам?
Священний камінь при вході до села Тухля мав назву...
Чому Мирослава відреклася від свого батька?
Як Максим запропонував здолати ворогів?
Хто зрадив тухольську громаду?
Скільки років було Захарові Беркуту?
Хто повідомив Захарові, що Максим живий?
У полон до монголів потрапив...
Який художній засіб використано І. Франком у фразі: «Русь була роз’єднана і роздерта внутрішніми міжусобицями»
Які теми порушує автор у повісті "Захар Беркут"?
Укажіть, яке було основне життєве покликання Захара Беркута?
Укажіть, як Мирослава втратила батька?
Селом Тухля, де відбувається дія повісті Івана Франка “Захар Беркут”, керували:
Визначте головну ідею повісті Івана Франка “Захар Беркут”:
Захарові Беркуту наснився сон, що:
Укажіть пригодницькі епізоди у повісті І. Франка “Захар Беркут” :
Метою життя Захар Беркут для себе вважав...
Хто навчив тухольських майстрів робити метавки?
Назвіть героя, кому належать слова: «Я не стою о життя! Хто хоч хвилю зазнав неволі, той зазнав гіршого, ніж смерть».
«Се був сивий, як голуб, 90-літній старець, найстарший віком у цілій тухольській громаді. Батько вісьмох синів, із яких три сиділи вже разом із ним між старцями. Високий ростом, поважний поставою, строгий лицем, багатий досвідом життя й знанням людей та обставин…». Це характеристика...
Жанр твору "Захар Беркут"?
Що подарував Пета Мирославі?
Про кого йдеться в уривку: "Життя лиш доти має вартість,— говорив він частенько,— доки чоловік може помагати іншим. Коли він став для інших тягарем, а хісна не приносить їм ніякого, тоді він уже не чоловік, а завада, тоді він уже й жити не варт. Хорони мене боже, щоб я коли-небудь мав статися тягарем для інших і їсти ласкавий, хоч і як заслужений хліб!" Ті слова — то була провідна, золота нитка в життю"
Про кого йдеться в уривку: "Все у нього виходило в свій час і на своїм місці, без сумішки й сутолоки; всюди він був, де його потрібно, всюди вмів зробити лад і порядок. Чи то між своїми товаришами тухольцями, чи між боярами, чи між їх слугами,.. усюди був однаковий, спокійний, свобідний в рухах і словах, мов рівний серед рівних."
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома