Із поданих різновидів пісень оберіть суспільно-побутові
(кілька варіантів відповідей)
У поданому уривку є такі художні засоби:
(кілька варіантів відповідей)
Не хилися, явороньку, ще ж ти зелененький;
Не журися, козаченьку, ще ж ти молоденький!
Івана Франка сучасники називали "академією в одній особі", бо
За жанром "Захар Беркут" - це
У творі "Захар Беркут" дія відбувається
Сторож - це
Слова "Раз умирати кождому, але славно вмирати - се не кождому лучається" належать
План пустити монголів у кітловину, обступити хї та вирубати до останнього або виморити їх там голодом належав
Тугар Вовк ненавидів Максима, але поважав його
Слова "Я не стою життя! Хто хоч хвилю зазнав неволі, той зазнав гіршого, ніж смерть" належать
Останнє пасмо віри в чесність і постійність людей Тугар Вовк почав втрачати, коли
Коли вода почала прибувати у кітловину, монголи
Від смерті Максима врятував (врятувала)
Головна думка останньої промови Захара Беркута
"Тополя" Т.Шевченка за жанром
Дівчина із твору "Тополя" Т.Шевченка пішла до ворожи, щоб
Баладі характерні такі ознаки:
(кілька варіантів відповідей)
До чого закликає Т.Шевченко у поезії "Заповіт"?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома