Набір вірувань і віровчень, а також звичаїв, традицій, обрядів, правил життя й поведінки людей, що існують у суспільстві?
Фетишизм-це
Вкажіть найдавніші вірування людей (виберіть 3 варіанти):
Який вік в історії людства найдовший
Тотемізм - це
З чого виготовляли прикраси у первісному світі?
Найвідомішим видом палеолітичного мистецтва є...
Кіммерійські племена
Найдавніший народ України
Розташуйте періоди в хронологічній послідовності
1. енеоліт
2. палеоліт
3. мезоліт
4. неоліт
Назва Трипільська культура походить від...
Наслідком яких подій є перехід людей до осілого способу життя?
До господарства відтворювання належить
Неолітична революція - це...
У якому періоді відбувся перехід від привласнювального до відтворювального господарства?
Трипільська культура існувала в добу
Перше приручення тварин відбулося в період
Установіть відповідність між поняттями і визначенням.
1. Магія
2. Тотемізм
3. Анімізм
4. Фетишизм
А. Обряди й дії, засновані на вірі людини в можливість надприроднім шляхом вплинути на інших людей тварин.
Б. Вірування в наявність надприродної спорідненості між людськими групами й деякими рослинами або тваринами
В. Уявлення про наявність душі в людині, тварині, рослині та різних предметах і явищах навколишньої дійсності
Г. Поклоніння предметам неживої природи, які нібито наділені таємничою силою
На малюнку зображено реконструкцію житла племен
Освоєння людством якого металу завершило кам’яний вік?
Первісна людина на землях сучасної України з’явилася близько:
Про що свідчить поява зображених на ілюстрації знарядь праці?
Назва культури, яку відкрив Вікентій Хвойка:
У яку історико-археологічну добу людиною винайдено знаряддя праці, що зображені на рисунку?
Виберіть опис раннього палеоліту
Тимчасове місце проживання за доби кам′яного віку - це ...
Які речі з"явилися в епоху мезоліту (три правильних відповіді)?
Як називалися поселення трипільців?
Укажіть ознаки, що характерні для розвитку трипільської культури (декілька відповідей)
Який мелал першим навчилися обробляти люди
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома