Визначіть серцеві глікозиди, які застосовують при гострій серцевій недостатності:
Визначіть ефект дії серцевих глікозидів:
Для якого препарату характерно: є препаратом наперстянки призначають всередину та ректально, при хронічній серцевій недостатності:
Визначіть препарат, для якого характерно: одержують з листя конвалії випускається в ампулах вводять при гострій серцевій недостатності:
Визначіть симптом інтоксикації серцевими глікозидами:
Визначіть антидот, що зв'язує серцеві глікозиди:
Визначіть препарати, для яких характерно: ефективні per os, мають довгий латентний період, кумулюють, призначають при хронічній серцевій недостатності:
При кардіоневрозах призначають такий препарат:
Розчин строфантину вводять таким шляхом:
Вкажіть, як змінюється діурез під дією серцевих глікозидів:
Для усунення аритмії при інфаркті міокарда призначають такий препарат:
Визначіть препарат, для якого характерно: блокує β-адренорецептори міокарда, призначається всередину за схемою при тахіаритміях:
Визначіть шлях введення лідокаїну при шлуночкових аритміях:
Визначіть препарат, який є антагоністом кальцію:
β-адренорецептори серця блокує такий препарат:
Жінка Ф., 30 років, хворіє гіпертиреозом, скаржиться на збільшення частоти серцевих скорочень. Який із зазначених препаратів слід призначити для нормалізації серцевого ритму?
Внаслідок інфаркту міокарда у хворого виникла шлуночкова аритмія. Серцевий ритм нормалізувався після введення протиаритмічного засобу з місцевоанестезуючою активністю. Який препарат введено?
Хворому з ознаками інтоксикації серцевими глікозидами призначено унітіол. Який механізм лікувальної дії препарату в цій ситуації?
У хворого на фоні прийому дигітоксину з'явилися порушення ритму серця, різка м'язова слабкість, діарея, блювота, порушення зору. Порекомендуйте лікареві препарат, який може ослабити прояв вказаних явищ отруєння:
Хворому з хронічною серцевою недостатністю було призначено дигоксин. Який побічний ефект характерний для цього препарату?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома