Вибір теми проєкту.
Я самостійно вибрав/вибрала орган для дослідження.
Я порадився/порадилася з дорослими.
Я не знав/не знала, що мені вибрати.
Пошук інформації.
Я самостійно шукав/шукала інформацію в різних джерелах.
Я попросив/попросила дорослих допомогти.
Я не знав/не знала, де шукати інформацію.
Оформлення проєкту.
Я самостійно намалював/намалювала, набрав/набрала текст, записав/записала відео.
Над оформленням я працював/працювала з дорослими.
Я вирішив/вирішила просто приготувати текст.
Мені було важко визначитися.
Презентація проєкту.
Я почувався/почувалася впевнено.
Мені треба тренуватися вдома.
Я хвилювався/хвилювалася.
Я боявся/боялася.
Мої досягнення.
Я задоволений/задоволена виступом.
Мені треба вправлятися в презентації проєкту.
Мені було важко.
Створюйте онлайн-тестидля контролю знань і залучення учнів до активної роботи у класі та вдома
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект