Касове обслуговування –
Касові документи –
До внутрішніх приміщень касового вузла належать:
Ким визначається перелік потрібних приміщень касового вузла?
Чи повинні бути ізольовані приміщення касового вузла від інших приміщень банку?
Робочі місця касових працівників, які здійснюють приймання готівки, повинні бути обладнані...
Чисельність касових працівників, а також потребу встановлення банкоматів банк визначає...
До роботи з готівкою та іншими цінностями допускаються ті працівники...
Види прибуткових касових документів
У прибуткових касових документах працівник банку перевіряє:
Після відповідної перевірки прибуткового касового документа працівник каси приймає від клієнта (у його присутності) готівку таким чином:
Після завершення приймання готівки клієнтові видають квитанцію або інший документ, що є підтвердженням про внесення готівки у відповідній платіжній системі.
Крім приймання інкасаторських сумок із готівкою, у вечірніх касах можуть виконуватися такі операції:
У разі, якщо клієнт вносить готівку до каси установи банку за кількома прибутковими документами, то касовий працівник здійснює їх приймання...
Для забезпечення якісного обслуговування клієнтів і уникнення помилок перед касовими працівниками ставляться такі вимоги:
Після закінчення обслуговування клієнтів касові працівники підраховують суми за всіма касовими документами і звіряють їх із даними бухгалтерського обліку та залишком готівки.
Контроль за процесом здійснення касових операцій в установах банку проводять
Види видаткових касових документів
У видатковому касовому документі касовий працівник повинен перевірити:
Після перевірки касового документа касовий працівник:
Видавання готівки із каси банку може проводитися повними пачками та корінцем банкнот у неушкодженій упаковці за зазначеними на накладках і бандеролях сумами без поаркушного перерахування або окремими банкнотами.
У разі виявлення клієнтом під час перерахування готівки недостач або надлишків банкнот (монет) працівник банку, під контролем якого здійснювалося перерахування, перевіряє всю, одержану цим клієнтом, готівку.
У разі підтвердження розбіжностей складає відповідний акт про розбіжності у двох примірниках, що засвідчується підписами осіб, які були присутні під час перерахування готівки.
Виявлена сума недостачі відшкодовується отримувачу готівки, а її надлишок зараховується до каси.
Після закінчення обслуговування клієнтів працівник банку підраховує суми за документами, за якими проведені касові операції, і звіряє їх із даними бухгалтерського обліку та залишком готівки в касі.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома