Казка "Про правду і кривду"

Додано: 20 жовтня
Предмет: Українська література, 5 клас
10 запитань
Запитання 1

Про що сперечалися небіж із дядьком?

варіанти відповідей

А Як парубку жити далі без батька;

Б як треба поділити спадок;

В як лучче жити: правдою чи неправдою;

Г як краще доглядати за худобою.

Запитання 2

Кого вони не зустріли у своїй подорожі?

варіанти відповідей

А Заробітчанина

Б духовника

В пана

Г кріпака

Запитання 3

Що почули небіж із дядьком від усіх, кого запитали?

варіанти відповідей

А Краще жити правдою;

Б Краще жити кривдою;

В Краще жити по совісті;

Г Краще жити своїм розумом

Запитання 4

Про що розмовляли чорти?

варіанти відповідей

А Про те, як схопити його дядька;

Б про плани на наступний день;

В про шкоду, яку вони заподіяли людям;

Г про те, як краще повісити хлопця.

Запитання 5

Чому хлопець опинився в лісі?

варіанти відповідей

А Хотів повіситися;

Б заблукав і шукав дорогу додому;

В хотів сховатися від дядька;

Г хотів назбирати хмизу.

Запитання 6

Що зробив хлопець, коли дізнався про таємницю чортів?

варіанти відповідей

А Зрозумів, що кривдою жити краще;

Б розповів про все дядькові;

В злякався і побіг додому;

Г допоміг усім, кому вони нашкодили

Запитання 7

Ким наприкінці твору став хлопець?

варіанти відповідей

А Королем;       

Б жебраком;

В хазяїном чортів;  

Г паном.

Запитання 8

Як хлопець зустрів дядька після довгих років розлуки?

варіанти відповідей

А Вигнав його з королівства;

Б подарував йому багато добра;

В не захотів з ним розмовляти;

Г призначив його своїм міністром.

Запитання 9

Чому дядько сумував, повернувшись додому?

варіанти відповідей

А Заздрив небожеві;

Б не хотів розлучатися з небожем;

В хотів виправити те, що накоїв;

Г страждав від того, що небіж не пробачив йому.

Запитання 10

Чим завершилася історія для дядька?

варіанти відповідей

А Він помер він заздрощів; .

Б він зрозумів, що краще жити правдою;

В його повісили чорти;

Г він залишився жити в палаці з небожем.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест