КД_Оптові закупівлі товарів

Додано: 9 жовтня
Предмет:
34 запитання
Запитання 1

Що таке оптові закупівлі?

               

варіанти відповідей

 комплекс взаємопов’язаних управлінських і комерційних рішень та торгових операцій, які забезпечують задоволення попиту споживачів;

забезпечення нормальних умов для регулювання товаропостачання роздрібної торговельної мережі у оптимальному режимі;

  постійне оновлення асортименту;

  процес прийняття комерційного рішення, яким констатується наявність ринкової потреби в певних товарах і здійснюється відбір конкретних товарів і їх постачальників з числа наявних на ринку

Запитання 2

 Яке головне завдання закупівельної роботи?

                                             

варіанти відповідей

вигідне придбання товару для задоволення споживчого попиту;

  включення у поставки товарів-новинок;

 підвищення вимог до виробників, роздрібних торговців;

 правильне оформлення документів.

Запитання 3

Яке значення мають оптові закупівлі?

                                                    

варіанти відповідей

    дають можливість сформувати необхідний асортимент;

слугують інструментом впливу торгівлі на виробництво;

 є засобом придбання товарів для подальшого цільового використання;

  усі відповіді правильні.


Запитання 4

Які операції оптових закупівель відносяться до попередніх?

                             


варіанти відповідей

    ведення комерційних переговорів, укладання договорів на постачання товарів;

вивчення споживчого попиту, визначення конкурентоздатних постачальників, конкурентів;

  приймання товарів за кількістю та якістю, документальне оформлення;

    оперативний облік і контроль за постачанням товарів.

Запитання 5

Які операції оптових закупівель відносяться до безпосередньо закупівельних?

                       


варіанти відповідей

 укладання договорів на постачання товарів;

 транспортування товарів;

  складання прайс-листів;

визначення джерел закупівлі та постачальників.

Запитання 6

Що відноситься до заключних закупівельних операцій?


варіанти відповідей

вивчення і прогнозування розвитку потреб, попиту і товарної пропозиції, розробка оперативного плану закупівель, вивчення та вибір постачальників товарів, розробка проектів договорів постачання товарів;


укладення договорів, подання постачальникам рознарядок на відвантаження товарів, уточнення специфікації,;

облік виконанням постачальниками зобов’язань, вплив на постачальників та здійсненні контролю загального стану закупівельно-реалізаційної діяльності;

одержання та приймання товарів, їх оплата.

Запитання 7

Які є методи оптових закупівель товарів?



варіанти відповідей

перезакупівлі та нові закупівлі;

ярмаркова та поза ярмаркова;

закупівля однією великою партією, постачання товару невеликими партіями протягом певного періоду; отримання товарів по мірі необхідності;разові закупівлі;щоденні (щотижневі і т. п.) закупівлі;

модифіковані закупівлі.

Запитання 8

Які є форми оптових закупівель товарів?



варіанти відповідей

перезакупівлі, модифіковані закупівлі та нові закупівлі;

ярмаркова та позаярмаркова;

закупівля однією великою партією, постачання товару невеликими партіями протягом певного періоду;

отримання товарів по мірі необхідності;разові закупівлі;щоденні (щотижневі і т. п.) закупівлі.

Запитання 9

Які є типи оптових закупівель товарів?

варіанти відповідей

перезакупівлі, модифіковані закупівлі та нові закупівлі;

ярмаркова та поза ярмаркова;

закупівля однією великою партією, постачання товару невеликими партіями протягом певного періоду;

отримання товарів по мірі необхідності;разові закупівлі;щоденні (щотижневі і т. п.) закупівлі.

Запитання 10

Ринкова установа некомерційного типу, що функціонує для обслуговування потреб оптового ринку в забезпеченні обороту крупними партіями товару шляхом регулярного проведення особливим чином організованого торгу – це:


варіанти відповідей

ярмарок;

біржа;

тендер;

аукціон. 

Запитання 11

Регулярно організовувані заходи з обмеженим часом проведення для продажу-купівлі товарів чи послуг на основі виставлених зразків і демонстрація сучасних досягнень у сфері виробництва це:


варіанти відповідей

ярмарок;

виставка;

тендер;

аукціон. 

Запитання 12

Регулярно організовувані заходи з обмеженим часом проведення, де виставляються експонати, адресовані переважно звичайним відвідувачам з метою пропаганди товарів чи послуг і сприяння їх збуту це:



варіанти відповідей

ярмарок;

виставка;

тендер;

аукціон.

Запитання 13

Як класифікуються постачальники за функціональною ознакою (категорією)?

     

варіанти відповідей

 внутрісистемні, позасистемні;

місцеві, позаобласні, національні, зарубіжні;

 державні, приватні, кооперативні;

постачальники-виробники, постачальники – посередники.

Запитання 14

Що відноситься до прямих методів збору інформації про постачальників


варіанти відповідей

контакти з постачальниками, конкурентами, посередниками; відвідування ярмарків, підприємств – постачальників;

огляди стану кон`юнктури ринку, біржові бюлетені, фірмові журнали, пропозиції у ЗМІ;

конкурсні торги, листування, участь у ярмарках і виставках, посередницькі послуги фірм, що надають потрібну інформацію, реклама та каталоги, інформаційно-довідкові канали;

Інтернет.

Запитання 15

Вкажіть етапи вибору постачальника.


варіанти відповідей

конкурсні торги, участь у ярмарках і виставках, листування;

визначення і оцінка вимог покупців, визначення типів закупівлі, дослідження ринку, ідентифікація усіх можливих постачальників, попередня оцінка можливих джерел, остаточний вибір постачальників, доставка товарів і супровідний сервіс, контроль і оцінка виконання закупівель;

визначення типів закупівлі, ідентифікація усіх можливих постачальників, попередня оцінка можливих джерел, остаточний вибір постачальників;

аналіз інформації, складання бази даних, визначення критеріїв, встановлення господарських зв’язків. 

Запитання 16

Що відноситься до критеріїв попереднього вибору постачальників?


варіанти відповідей

частота доставки, асортимент товарів

ділова репутація постачальника, транспортні умови

періодичність поставки, форма розрахунків

ціна, якість товарів, мінімальні норми відвантаження

Запитання 17

.Спеціально організовані і періодично діючі у визначених місцях ринки, на яких шляхом публічних торгів відбувається продаж попередньо оглянутих товарів – це:


варіанти відповідей

.ярмарок;

виставка;

тендер;

аукціон. 

Запитання 18

Хто є ініціатором проведення ярмарку?

          


варіанти відповідей

 органи влади, постачальники;

покупці, виробники;

спеціалізовані фірми, постачальники;

усі відповіді правильні.

Запитання 19

Договір, що укладається між експортером та імпортером і регламентує порядок переходу права власності на товари, що є його об'єктом:


варіанти відповідей

купівлі-продажу;

контракт;

оферта;

запит.

Запитання 20

Вид контракту у вигляді письмової пропозиції продав­ця товару потенційним покупцям щодо реалізації конкретної партії товару на певних умовах


варіанти відповідей

постачання

купівлі-продажу

контракт

оферта

Запитання 21

У чому суть отримання товарів по мірі необхідності?


 


варіанти відповідей

постачання товарів великою партією один раз для формування сезонних запасів, а також за несприятливої кон'юнктури ринку закупок;

періодична поставка товарів в рамках укладеного договору поставки;

укладання договору постачання, за умовами якого покупець має принципову згоду постачальника на поставку товарів, а обсяг і час постачання обумовлюються додатково при виникненні потреби у покупця;

здійснюються за необхідності для товарів нестійкого попиту та попиту, що формується, під час високого коливання цін закупівлі.

Запитання 22

У чому суть закупівлі товарів однією партією?


варіанти відповідей

постачання товарів великою партією один раз для формування сезонних запасів, а також за несприятливої кон'юнктури ринку закупок;

періодична поставка товарів в рамках укладеного договору поставки;

укладання договору постачання, за умовами якого покупець має принципову згоду постачальника на поставку товарів, а обсяг і час постачання обумовлюються додатково при виникненні потреби у покупця;

здійснюються за необхідності для товарів нестійкого попиту та попиту, що формується, під час високого коливання цін закупівлі.

Запитання 23

У чому суть закупівлі товарів невеликими партіями протягом певного періоду?

варіанти відповідей

постачання товарів великою партією один раз для формування сезонних запасів, а також за несприятливої кон'юнктури ринку закупок;

періодична поставка товарів в рамках укладеного договору поставки;

укладання договору постачання, за умовами якого покупець має принципову згоду постачальника на поставку товарів, а обсяг і час постачання обумовлюються додатково при виникненні потреби у покупця;

здійснюються за необхідності для товарів нестійкого попиту та попиту, що формується, під час високого коливання цін закупівлі.

Запитання 24

У чому суть разових закупівель?



варіанти відповідей

.постачання товарів великою партією один раз для формування сезонних запасів, а також за несприятливої кон'юнктури ринку закупок;

періодична поставка товарів в рамках укладеного договору поставки;

укладання договору постачання, за умовами якого покупець має принципову згоду постачальника на поставку товарів, а обсяг і час постачання обумовлюються додатково при виникненні потреби у покупця;

здійснюються за необхідності для товарів нестійкого попиту та попиту, що формується, під час високого коливання цін закупівлі.

Запитання 25

У чому суть щоденних (щотижневих) закупівель?


варіанти відповідей

постачання товарів великою партією один раз для формування сезонних запасів, а також за несприятливої кон'юнктури ринку закупок;

періодична поставка товарів в рамках укладеного договору поставки для товарів з встановленими термінами реалізації;

здійснюються за необхідності для товарів нестійкого попиту та попиту, що формується, під час високого коливання цін закупівлі.

застосовується для закупівлі дешевих і швидко споживаних товарів. Котирувальні відомості складаються щодня (щомісяця) і містять інформацію про повний перелік товарів, кількість наявних на складі товарів, необхідну кількість ресурсу;

Запитання 26

У який строк надсилають запрошення потенційним учасникам ярмарку?

                           


варіанти відповідей

за 15 днів до початку;

за 20 днів до початку;

за 30 днів до початку;

  за 45 днів до початку.

Запитання 27

Як називається пропозиція укладання зовнішньоторговельного договору?


варіанти відповідей

протокол про наміри;

офіційна заява;

оферта;

специфікація. 

Запитання 28

Яка форма закупівлі є найбільш доцільною під час закупівлі матеріальних ресурсів на велику грошову суму?

варіанти відповідей

тендер;

аукціон;

біржа;

виставка.

Запитання 29

Якщо підприємство закуповує товар, дефіцит якого є недопустимим, то який критерій вибору постачальника буде першочерговим?


варіанти відповідей

 ціна;

  якість;

надійність;

 умови платежу.

Запитання 30

Комерційне звернення потенційного покупця до експортера з проханням надіслати йому поточну оферту - це:


варіанти відповідей

запит;

оферта;

замовлення;

комерційна пропозиція.

Запитання 31

Чим характеризується гарний постачальник?


варіанти відповідей

виконує дані покупцеві обіцянки;

забезпечує технічне сприяння;

зміну умов поставки здійснює, оповістивши завчасно покупця;

якщо затримує поставку, то повідомляє про це підприємству-покупцю.

Запитання 32

З чого починаються комерційні дії по закупівлі товарів?


варіанти відповідей

зі складання заявок і замовлень на купівлю-продаж і поставку товарів;

з оформлення договору закупівлі;

з пошуку постачальників товарів;

з пошуку грошових коштів.

Запитання 33

Основні недоліки прямих закупівель товарів у виробників:



варіанти відповідей

скорочуються терміни доставки товарів;

збільшення ступеня комерційного ризику;

скорочення числа посередників;

всі варіанти неправильні.

Запитання 34

Торги, які використовуються для закупівель товарів з чітко визначеними однозначними специфікаціями і простою оцінкою, де можуть брати участь усі зацікавлені підрядники це: 


варіанти відповідей

відкриті торги;

торги з попередньою кваліфікацією;

торги з обмеженою участю;

двоступеневі торги.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест