Керуємо часом ( до уроку 9 з курсу Здоров'я Безпека Добробут у 5 класі за програмою НУШ)

Додано: 25 травня 2023
Предмет: Основи здоров’я, 5 клас
Тест виконано: 2123 рази
11 запитань
Запитання 1

Які справи найважливіші?

варіанти відповідей

Пообідати

Зробити домашнє завдання

Подивитися мультфільм

Зробити селфі

Запитання 2

Які справи важливі?

варіанти відповідей

Прибрати кімнату

Прочитати книгу

Дивитися відео

Постійно сваритися

Запитання 3

Які справи неважливі?

варіанти відповідей

Подивитися мультфільм

Робити селфі

Пообідати

Прочитати книгу

Запитання 4

Навички тайм-менеджменту:

варіанти відповідей

Навички керування часом

Навички сприятливі для добробуту

Навички здорового способу життя

Навички раціонального харчування

Запитання 5

Чеклист -

варіанти відповідей

Планування свого життя за допомогою розпорядку дня

Відсутність режиму дня

Планування канікул

Планування кар'єри

Запитання 6

Які справи марнують час?

варіанти відповідей

Годинами сидіти в інтернеті

Постійно робити селфі

Приготувати обід

Прибрати кімнату

Запитання 7

Які справи є корисними?

варіанти відповідей

Приготувати обід

Пропилососити

Годинами сидіти в інтернеті

Подивитися мультфільм

Запитання 8

Оберіть поради ефективного планування часу:

варіанти відповідей

Спати не менше 8 годин на добу

1-2 години витрачати на розваги

Харчуватися 3-4 рази на день

Годинами сидіти в інтернеті

Запитання 9

Оберіть поради не ефективного планування часу:

варіанти відповідей

Цілий день навчатися

Половину дня витрачати на розваги

Спати більше 10 годин на добу

Харчуватися 3-4 рази на день

Запитання 10

Оберіть топ-5 порад для ефективного тайм-менеджменту:

варіанти відповідей

Спати 8 годин на добу

1-2 години для розваг

Харчуватися 3-4 рази на добу

Не навчатися весь день

Пити 7 склянок води на добу

Годинами сидіти в інтернеті

Запитання 11

Що означає ребус?

варіанти відповідей

Керування часом

Керування емоціями

Тайм- менеджмент

Корисні справи

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест