5 г 2024 Керування часом

Додано: 23 жовтня
Предмет: Основи здоров’я, 5 клас
Копія з тесту: Керування часом
12 запитань
Запитання 1

Ліва півкуля головного мозку відповідає за:

варіанти відповідей

операції з числами та літерами

орієнтуватись в просторі

обчислювати й логічно мислити

уміння читати

Запитання 2

Права півкуля відповідає за здатність:

варіанти відповідей

уміння читати

уяву

орієнтуватись в просторі

розпізнавати об'єкти та людські обличчя

Запитання 3

Уміння вчитися – це уміння :

варіанти відповідей

не звертати увагу на нестачу досвіду; 

вміння розвивати свої здібності, уміння шукати способи дії в нових ситуаціях

швидко читати; 

Запитання 4

Перерахувати навички успішного навчання (вибрати декілька вірних відповідей)

варіанти відповідей

уміння вчитися, зацікавленість

 планування часу

 вплив оточуючих

розвинена пам'ять та увага

Запитання 5

Які існують бар'єри на шляху до ефективного навчання

варіанти відповідей

Мотивації до навчання

Сором'язливість

Пасивність через страхи та побоювання

Наявність певного досвіду

 Психологічний дискомфорт

Запитання 6

Обери поради для ефективного навчання

варіанти відповідей

Займайся спортом

Прояви інтерес до навчання

Бери участь у конкурсах

Роби цікаві доповіді та презентації

Запитання 7

Неважливі справи -

варіанти відповідей

це крадії часу

це керування часом

це планування свого життя

Запитання 8

Тайм-менеджмент-

варіанти відповідей

це розвиток здібностей

це керування часом

це розпорядок дня

Запитання 9

Які справи марнують час:

варіанти відповідей

приготувати перекус

годинами сидіти за телефоном

приміряти мамин одяг

постійно робити селфі

Запитання 10

Що зайве?

варіанти відповідей

прибрати кімнату

пообідати

зробити домашнє завдання

почитати книжку

зробити селфі

зайнятися спортом

Запитання 11

Потрібно спати не менше _______ годин на добу

варіанти відповідей

5

10

8

9

Запитання 12

Щодня пити ________ склянок води

варіанти відповідей

6-7

7-8

5-6

8-9

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест