Кіммерійці та скіфи - перший народ, який використовував:
На малюнку зображено:
Назвіть характерні риси кіммерійців(три)
На малюнку зображено прикрасу:
На якому малюнку зображено Золоту пектораль?
Що перелічено у рядку: Товста Могила, Солоха, Гайманова Могила, Чортомлик?
На карті зображено територію:
Які ознаки відносяться до скіфів?
Стрілками на карті показано:
Яка з монет присвячена скіфському вождю?
Назва золотої нагрудної прикраси скіфського царя з Товстої Могили:
Позначте факт, який стосується перебування скіфів на території України:
"Перський цар зібрався підкорити волелюбний народ, який жив у південних степах стародавньої України. він зібрав велике військо і переправився через Дунай. Довго йшло перське військо степами, але ніде не зустрічало ворога. нарешті, направив гінця з вимогою прийняти бій або підкоритися. У відповідь він отримав птаха, жабу, мишу і п'ять стріл". Вказати ім'я перського царя, назву народу, що не підкорився йому.
Який із народів проживав на території України в ІХ-VІІ ст. до н.е.?
Як називаються споруди, у яких кочові народи, що жили в Причорноморських степах, ховали своїх померлих (загиблих) вождів, царів тощо?
Як звали відомого скіфського царя, на правління якого припадає вершина могутності Великої Скіфії?
Які з наведених пам'яток належать скіфам?
На який період припадає розквіт Великої Скіфії?
Перший народ, про який залишилися згадки в письмових джерелах на території України.
Який народ першим почав виплавляти залізо на території України
Хто витіснив кіммерійців з території України?
Головне заняття кіммерійців...
Подивіться на ілюстрацію та зробіть висновок про заняття кіммерійців
Спосіб життя кіммерійців, який відрізнявся від способу життя греків це...
Що клали в курган при похованні чоловіка?
Гомер називав їх «дивними доярами кобилиць і молокоїдами»
Перший народ, який створив державу на теренах України:
Який народ витіснив скіфів із Причорноморських степів у III ст. до н. е.?
Цей народ поділявся на орачів, землеробів, кочовиків, царських:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома