Яка ознака відрізняє біль при інфаркті міокарда від болючого синдрому при стенокардії
Ознаки болючого синдрому при сухому плевриті
Програма надання невідкладної допомоги при інфаркті міокарда включає
Хворий скаржиться на біль у лівій половині грудної клітки, що посилюється під час дихання. Під час аускультації відчувається шум тертя плеври. Найімовірніший діагноз
Для зняття ЕКГ основні електроди накладають так
Для гострого періоду інфаркту міокарда характерні аміни на ЕКГ
До медсестри звернувся пацієнт віком 62 роки. Скаржиться, щопід час піднімання східцями у нього з'являється стисний біль за грудниною, що віддає в ліву руку і минає після відпочинку. Напади з'явилися 2 тиж тому. Імовірний діагноз
У хворого з інфарктом міокарда з'явилися напад ядухи, кашель із пінистим рожевим мокротинням. Яке ускладнення розвинулося
Після ін'єкції пеніциліну з'явилася задишка, хворий покрився холодним липким потом, знепритомнів. Пульс —120 за 1 хв, ниткоподібний. AT — 50/30 мм рт. ст. Який найімовірніший діагноз
У пацієнта з крупозною пневмонією протягом декількох годин температура тіла знизилася з 39,5 до 36,0 °С. Яке ускладнення можна запідозрити
Який препарат потрібно вибрати для надання невідкладної допомоги при колапсі
Виберіть положення хворого в стані непритомності
У хворого з гіпертонічною хворобою виник напад ядухи. AT— 220/100мм рт. ст. У легенях поодинокі вологі хрипи в нижніх відділах. Яке ускладнення розвинулося
Пацієнт під час забору крові в процедурному кабінеті знепритомнів. Шкірні покриви бліді, AT— 110/75 мм рт. ст. Пульс — 72 за 1 хв. Невідкладна допомога повинна включати
Пацієнт протягом 20 років стоїть на обліку з ІХС. Нині турбує напад ядухи з утрудненим вдихом, набряки на ногах, біль у животі. Печінка виступає на 4 см з-під краю ребрової дуги, болюча. У черевній порожнині — вільна рідина. Набряки нижніх кінцівок. Визначіть ступінь ХНК
Поясніть пацієнту, що таке водний баланс
Що можна порекомендувати обмежити хворому з хронічною серцевою недостатністю (набряки нижніх кінцівок)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома