ККР_КД

Додано: 16 березня
Предмет:
100 запитань
Запитання 1

     Комерційна діяльність – це

              


варіанти відповідей

комплекс взаємопов’язаних торгово-організаційних операцій, спрямованих на здійснення процесу купівлі – продажу товарів та надання торгових послуг з метою задоволення попиту цільових сегментів ринку та отримання прибутку;

процес забезпечення обміну товарів і послуг у грошовій формі;

послідовне виконання операцій, що забезпечують організаційні аспекти товарно-грошового обміну;

послідовне виконання операцій, що забезпечують економічні аспекти грошового обміну.

Запитання 2

   Яка з перелічених комерційних операцій належить до основних?

             


варіанти відповідей

 Транспортування та експедиція товарів.

Рекламно-інформаційна діяльність.

 Бартер, експорт, імпорт.

 Фінансово-розрахункові.

Запитання 3

Адаптивність - це

варіанти відповідей

збільшення обсягів діяльності, прискорення обігу товарів, закріплення на ринку тощо.

спроможність комерційної діяльності пристосовуватися до мінливих ринкових умов.

комерційна діяльність здійснюється в умовах конкуренції.

суб'єкти комерційної діяльності вільні у виборі об'єктів, форм і методів взаємодії.

Запитання 4

   Які чинники розвитку комерційної діяльності належать до зовнішніх?

                

варіанти відповідей

Об'єкти та масштаби діяльності, ціни, кваліфікація персоналу.

  Маркетингова політика та інфляційні процеси.

Товарно-грошові відносини, правова і податкова системи.

Правова і податкова системи, методи діяльності.


Запитання 5

 Які суб'єкти комерційної діяльності здійснюють торговельно-посередницьку діяльність?

               

 


варіанти відповідей

 Біржі, оптові бази, оптово-роздрібні підприємства.

Біржі, аукціони, брокерські контори, лізингові компанії.

Дистриб'ютори, оптові бази і склади, оптові продовольчі ринки.

Біржі, торгово-промислові палати, оптово-роздрібні підприємства.

Запитання 6

  Яка особливість послуги допускає коливання її якості залежно від того, у якій формі вона надається і хто її надає та отримує?

               


варіанти відповідей

    Невідчутність.

  Невіддільність.

  Непостійність.

  Недовговічність.

Запитання 7

Як називаються відомості про напрями діяльності підприємства, його продукцію, фінансовий стан, ділові зв’язки?

               


варіанти відповідей

Комерційна інформація.

   Комерційна таємниця.

Комерційні секрети.

Промислове шпигунство.

Запитання 8

Яка з операцій характеризує оптову торгівлю?

              


варіанти відповідей

Поставка виробником партії залізобетону будівельній організації.

Купівля 10 порцій морозива для сімейного свята.

 Придбання ящика яблук на овочевій базі для заготівлі на зиму.

 Усі відповіді правильні.

Запитання 9

Які оптові підприємства називають універсальними?

         

варіанти відповідей

Постачають у роздрібну торговельну мережу товари широкого вжитку.

Здійснюють операції з широким асортиментом продовольчих або непродовольчих товарів.

  Здійснюють операції одночасно з продовольчими і непродовольчими товарами.

Оперують товарним асортиментом у межах однієї-двох

Запитання 10

 Які функції виконує менеджер із закупівлі товарів (категорійний менеджер)?

                             


варіанти відповідей

 Вивчення попиту, аналіз кон’юнктури ринку, практична допомога роздрібним торговцям.

 Проведення переддоговірної роботи, укладення договорів, організація завезення товарів, контроль якості і кількості закуплених товарів, претензійна робота.

   Установлення джерел постачання, формування торговельного асортименту, укладання договорів на постачання.

   Визначення потреби в оптовій закупівлі, формування торговельного асортименту, організація товаропостачання

Запитання 11

Дистриб’ютор - це

варіанти відповідей

здійснює операції від свого імені, але за рахунок клієнтів.

має у розпорядженні склади, закуповує товари безпосередньо у виробників, організовує їх зберігання та відвантаження (відпуск) покупцям.

здійснює купівлю-продаж товару за рахунок і від імені поручителя.

не має в своєму розпорядженні товару та повноважень вести торгові операції без доручення клієнтів.

Запитання 12

 В якому випадку господарські зв’язки між сторонами-учасниками процесу товаропросування вважаються встановленими?

             


варіанти відповідей

Коли досягнута усна домовленість.

  Коли укладено проєкт договору.

 Якщо укладено договір, який регламентує відносини сторін.

 Усі відповіді вірні.

Запитання 13

 Визначте розмір відповідальності за недопоставку дитячого взуття на суму 2000 грн (згідно з договором – 10% вартості недопоставленого товару).

                 


варіанти відповідей

 100 грн.

 200 грн.  

 1000 грн.

20 грн.

Запитання 14

Виберіть із запропонованих елементи, що складають суть підготовки до укладання договору.

            


варіанти відповідей

 Реклама і стимулювання збуту, складування і зберігання товарів.

Вивчення і аналіз попиту покупців, аналіз діяльності конкурентів, аналіз власного товарообігу, динаміки продажу товарів, фінансових можливостей, пошук джерел надходження товарів, вибір постачальника.

Пошук джерел надходження товарів, вивчення і аналіз попиту покупців та стану ринку, контроль за виконанням договорів, організація транспортування товарів.

  Перевірка виконаного за кількістю та якістю, документальне підтвердження факту виконання.

Запитання 15

Система яких господарських зв’язків передбачає просування товарів від виробника до роздрібних підприємств без участі посередників?

 


варіанти відповідей

 Складних.

Соціально спрямованих.

 Простих.

Опосередкованих.

Запитання 16

  Специфікація – це

             


варіанти відповідей

  окремий документ, який заміняє договір;

документ, який є невід’ємною частиною договору і в якому вказується асортимент, якість, ціна і строки поставки;

 документ, який є додатком до договору;

 документ, який залагоджує розбіжності між контрагентами на стадії укладання договору.

Запитання 17

 Як називається пропозиція укласти договір з урахуванням викладених умов?

                                


варіанти відповідей

 Акцепт.

Оферта.

Специфікація.

Запит.

Запитання 18

Міжнародні правила, які регулюють базові питання, пов’язані з організацією доставки товару до місця призначення – це

                               


варіанти відповідей

  Митний кодекс;

  специфікація;

     торговельні звичаї;

 ІНКОТЕРМС.

Запитання 19

  Господарські зв’язки – це система ... .

             


варіанти відповідей

 економічних відносин, що виникають між учасниками просування товарів від виробника до оптового підприємства;

 збалансованості попиту і пропозиції на ринку;

 встановлення раціональних господарських зв’язків між суб’єктами ринку;

 економічних відносин розподілу, обміну і споживання, що виникають між учасниками просування товарів від виробника до споживача.

Запитання 20

Згідно з яким договором, підприємства-постачальники зобов’язуються у певні строки передати у власність певну продукцію, а підприємства-покупці зобов’язуються прийняти продукцію та оплатити її вартість?

                


варіанти відповідей

 Купівлі-продажу.

Постачання.

  Комісії.

 Оренди.

Запитання 21

При порушенні яких умов договору застосовуються санкції до покупців?

             


варіанти відповідей

Несвоєчасна доставка товарів.

  Несвоєчасна оплата.

  Несвоєчасна доставка товарів та поставка неякісних товарів.

  Усі відповіді правильні.

Запитання 22

Як називають надзвичайні та невідворотні обставини, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, договору?

варіанти відповідей

Зміна умов поставки товарів.

  Форс-мажорні обставини.

 Умови ІНКОТЕРМС.

Специфікація.

Запитання 23

  Яке головне завдання закупівельної роботи?

        


варіанти відповідей

Вигідне придбання товару для задоволення попиту споживачів цільового сегменту ринку.

  Включення у поставки товарів-новинок.

Підвищення вимог до виробників, роздрібних торговців.

  Правильне оформлення документів.

Запитання 24

Які операції оптових закупівель відносяться до попередніх?

               


варіанти відповідей

Вивчення та вибір постачальників, розробка проєктів договорів;

Укладення договорів, уточнення специфікації;

Облік виконання зобов’язань, вплив на постачальників;

Одержання та приймання товарів, їх оплата.

Запитання 25

Метод закупівлі "постачання товарів з періодичною поставкою " :

варіанти відповідей

оформлення загального обсягу закупівлі товарів договором поставки, поставка і оплата товарів партіями в обумовлені строки.

доцільні для товарів з встановленими термінами реалізації, однак, відсутні гарантії своєчасної закупівлі.

здійснюються за необхідності товарів.

передбачає укладання договору постачання, обсяг і час постачання обумовлюються додатково при виникненні потреби у покупця.

Запитання 26

 Яка ринкова установа забезпечує оборот крупних партій товарів шляхом регулярного проведення організованого торгу?

               


варіанти відповідей

  Ярмарок.

 Біржа.

   Тендер.

Аукціон.

Запитання 27

      Як називаються регулярно організовувані комерційні заходи з обмеженим часом проведення для купівлі/продажу товарів на основі виставлених зразків?

            


варіанти відповідей

 Біржа.

 Оптовий ярмарок.

Тендер.

   Аукціон.

Запитання 28

  Які є типи закупівель?

                                  


варіанти відповідей

Ярмаркові і поза ярмаркові.

З необхідності, малими партіями, однією партією.

Перезакупівлі, нові закупівлі, модифіковані закупівлі.

Разові, щотижневі.

Запитання 29

 Які основні переваги прямих закупівель товарів у виробників?

            


варіанти відповідей

Скорочення шляхів та строків доставки товарів.

 Зменшення витрат обігу.

Прискорення оборотності товару.

 Усі відповіді правильні.

Запитання 30

Який критерій вибору постачальника буде першочерговим, якщо підприємство закуповує товар, дефіцит якого недопустимий?

               


варіанти відповідей

   Ціна.

 Якість.

  Надійність постачання.

  Умови платежу.

Запитання 31

 Як називається перелік товарних позицій, затверджених до продажу, відповідно до асортиментної політики підприємства?

             


варіанти відповідей

  Виробничий асортимент.

  Товарний асортимент.

 Асортиментна політика.

 Асортиментна матриця.

Запитання 32

 Яка основна мета асортиментної політики?

          


варіанти відповідей

 Формування мінімального асортименту.

Формування максимального асортименту.

 Забезпечення ефективної діяльності  підприємства.

     Забезпечення безперервності процесу реалізації товарів.

Запитання 33

Які чинники побудови асортименту товарів належать до специфічних?

             


варіанти відповідей

Попит покупців, стан виробництва товарів.

  Національно-побутові традиції, попит покупців.

Тип, розмір, місцезнаходження підприємства, транспортні умови.

 Виробництво й імпорт товарів, доходи населення.

Запитання 34

Як називається кількість окремих найменувань товару в межах           асортиментної групи?

               


варіанти відповідей

 Гармонійність асортименту.

Широта асортименту.

Насиченість асортименту.

 Глибина асортименту.

Запитання 35

 Що розуміють під гармонійністю асортименту?

           


варіанти відповідей

   Загальна кількість товарних груп.

Визначається кількістю видів товарів кожної асортиментної групи.

Ступінь близькості між товарами різних асортиментних груп.

 Кількість асортиментних позицій в межах кожної асортиментної групи.

Запитання 36

Метою  управління товарними запасами є

               


варіанти відповідей

оперативний облік та контроль;

максимальне задоволення потреб покупців;

встановлення оптимального розміру товарних запасів;

забезпечення стійкості асортименту та ритмічності здійснення торгово-технологічного процесу для безперервної реалізації товарів покупцям, та найбільш повного задоволення їх попиту.

Запитання 37

Які заходи здійснюють для зменшення надлишкових товарних запасів?

              


варіанти відповідей

 Припинення завезення товарів, запаси яких понаднормативні.

 Розробка заходів щодо активізації продажу товарів.

   Оперативне маневрування товарними запасами.

Усі відповіді правильні.

Запитання 38

  У чому полягає суть оптового продажу товарів?


варіанти відповідей

Товари продаються не для особистого споживання, а для подальшого перепродажу у сфері обігу.

Товари продаються споживачам через посередника.

 Виробничі підприємства продають товари безпосередньо в роздрібну торговельну мережу.

Товари з оптових підприємств продаються безпосередньо споживачу.

Запитання 39

  Як поділяється оптовий оборот залежно від форми товаропросування?

              


варіанти відповідей

 Транзитний і виробничий.

   Транзитний і складський.

Складський і через посередників.

Складський, через посередників і дистриб’юторів.

Запитання 40

За якої форми оптового продажу партія товару від виробника надходить на склад оптової компанії, а потім різними збутовими каналами направляється в роздрібну торгівлю?

               


варіанти відповідей

Транзитної.

 Складської.

 Дрібнооптової.

 Дрібно роздрібної.

Запитання 41

 Який метод оптового продажу найкращий для реалізації товарів невеликим роздрібним підприємствам, розміщених у віддалених населених пунктах?


варіанти відповідей

Телефонні замовлення.

Письмові замовлення.

Особисте відбирання товарів покупцями.

Через автосклади.

Запитання 42

Які фактори не впливають на співвідношення складського і транзитного товарообороту?

        

варіанти відповідей

Форма власності та організаційно-правова форма.

  Сезонність виробництва та споживання.

Мінімальні норми транзитних відвантажень.

    Розміщення і спеціалізація торговельної мережі та стан її матеріально-технічної бази.


Запитання 43

44.     Які послуги надає оптове підприємство клієнтам – покупцям?

варіанти відповідей

Оцінка потреб і попиту, перетворення виробничого асортименту в торговельний, зберігання товарних запасів, доставка товарів.

Маркетингове обслуговування, інвестиційне забезпечення процесу руху товарів, централізація комерційної діяльності;

Консультації по використанню товарів, послуги з управління і консалтингу

Технологічні, комерційні, організаційно-консультативні, інформаційні, фінансові.

Запитання 44

Виберіть найбільш оптимальні канали товаропросування під час організації оптового продажу молочних продуктів.

          


варіанти відповідей

    Виробник – оптове підприємство – роздрібне підприємство.

  Виробник – дистриб’ютор - оптове підприємство – роздрібне підприємство.

 Виробник – споживач.

Виробник – роздрібне підприємство.

Запитання 45

 Що являє собою товаропостачання роздрібної торговельної мережі (в широкому розумінні)?

        


варіанти відповідей

Комплекс операцій, спрямованих на доведення товарів до роздрібної торговельної мережі відповідно попиту населення.

Організація доставки товарів від посередника до магазину.

 Раціональна схема доставки товарів.

  Організація завозу товарів до роздрібних підприємств.

Запитання 46

 Які фактори організації товаропостачання роздрібної мережі відносять до об’єктивних?


варіанти відповідей

Торговельні, торговельно-комерційні, виробничі.

 Підприємницькі, фінансово-комерційні.

Торговельно-технологічні, транспортні, підприємницькі.

 Виробничі, транспортні і торговельно-організаційні.

Запитання 47

49. Управління товаропостачанням - це



варіанти відповідей

система управлінського впливу на процеси формування замовлень на товари, розробки та укладання угод з постачальниками, фізичного переміщення товарів від постачальників до РТП, формування товарних запасів та управління ними;

комплекс комерційних і технологічних операцій, спрямованих на доведення товарів до РТМ в кількості та асортименті, що відповідають попиту населення;

необхідна повнота і стабільність асортименту товарів на РТП та високий рівень задоволення попиту населення;

збирання інформації про стан торгівлі, зміни в попиті, стан товарних запасів, стан здійснення торгівельно-технологічних процесів на оптовому підприємстві, стан оптових закупівель та продаж.

Запитання 48

 Якими методами здійснюється товаропостачання роздрібних торговельних підприємств?

          


варіанти відповідей

Централізованим і децентралізованим.

 Транспортом постачальника.

  Самовивозом.

Транспортом виробника і посередників.

Запитання 49

  Яким чином здійснюється доставка товарів за централізованого завезення товарів?

            


варіанти відповідей

Силами і засобами постачальника за визначеними графіками і маршрутами.

   За наказом керівника постачальника.

За письмовою згодою сторін.

   За завчасно погодженою специфікацією.

Запитання 50

Що являє собою графік доставки товарів?

             


варіанти відповідей

Розклад, в якому вказуються дні та години доставки товарів.

 Маршрут доставки товарів у магазин.

  Розклад роботи магазинів, в які будуть доставлятися товари.

Погоджене замовлення на асортимент і кількість завезення товарів.

Запитання 51

Які недоліки децентралізованого методу товаропостачання роздрібної мережі?


варіанти відповідей

Низька ефективність використання транспорту.

 Витрати часу для поїздки за товарами.

 Погіршення якості торговельного обслуговування покупців, зменшення товарообороту.

Усі відповіді правильні.

Запитання 52

 Які переваги функціонування корпоративних роздрібних торговельних мереж?


варіанти відповідей

Просторова  мобільність.

 Вищий рівень  менеджменту.

Зниження витрат на одиницю товару.

 Усі відповіді правильні.

Запитання 53

49.   З якою метою корпоративні роздрібні торговельні мережі створюють власні торговельні марки?

варіанти відповідей

Для збільшення прибутковості за рахунок зниження закупівельних цін.

 Для підвищення конкурентоспроможності мережі.

     Для створення інструменту підвищення лояльності покупців.

 Усі відповіді правильні.

Запитання 54

У чому полягає суть поняття «роздрібна торговельна мережа»?

     


варіанти відповідей

 Сукупність підприємств і торгових одиниць, що розміщені і діють на визначеній території.

Сукупність фірм і комерційних структур у сфері торгівлі.

Сукупність оптових і роздрібних торговельних підприємств.

   Сукупність дрібнооптових і дрібнороздрібних оптових підприємств.

Запитання 55

До яких функцій роздрібних торговельних підприємств належить вивчення попиту покупців на товари?

               

 


варіанти відповідей

 Технологічних.

Торговельних (комерційних).

Основних.

Виробничих.

Запитання 56

Який метод продажу товарів передбачає безпосередню взаємодію покупця та продавця?

            


варіанти відповідей

 Самообслуговування.

 Продаж товарів за зразками.

Продаж товарів з відкритим викладенням.

Продаж через прилавок обслуговування.

Запитання 57

АВС-аналіз – це:

            


варіанти відповідей

статистичний метод, що дає змогу аналізувати і прогнозувати стабільність продажів окремих видів товарів і коливання рівня споживання тих чи інших ресурсів;

 ранжування асортименту за різними параметрами;

   метод класифікації товарів за пріоритетністю на основі обраних критеріїв;

комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.

Запитання 58

 Як називається попит, який завершується купівлею товару?

           


варіанти відповідей

Реалізований.

 Незадоволений.

Такий, що формується.

  Усі відповіді правильні.

Запитання 59

ХYZ-аналіз – це:

             


варіанти відповідей

статистичний метод, що дає змогу аналізувати і прогнозувати стабільність продажів окремих видів товарів і коливання рівня споживання тих чи інших ресурсів;

ранжування асортименту за різними параметрами;

 комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість;

метод класифікації товарів за пріоритетністю на основі обраних критеріїв.

Запитання 60

49.   Як називається співвідношення між результатами комерційної діяльності та сукупними витратами на її здійснення?

варіанти відповідей

      Ефективність комерційної діяльності.

Економічний ефект.

Економічний результат комерційної діяльності.

Усі відповіді правильні.

Запитання 61

49.   Як називається ризик, що виникає через недостовірну інформацію про стан ринку?

         


варіанти відповідей

 Економічний.

   Фінансовий.

  Виробничий.

  Комерційний.

Запитання 62

Уникнення ризику - це

варіанти відповідей

проста відмова заходу, обтяженого надмірним ризиком;

застосування ефективного засобу, який в окремих випадках дає змогу зменшити ризик;

  створення резервів, запасів на покриття ймовірних витрат;

процес розподілу інвестованих коштів між різними об’єктами.

Запитання 63

 Диверсифікація як спосіб зниження ризику - це

             


варіанти відповідей

процес розподілу коштів між різними об’єктами вкладання;

встановлення відповідних економічних і фінансових нормативів;

створення резервів, запасів на покриття ймовірних витрат;

усі відповіді правильні.

Запитання 64

  Який спосіб зниження ступеня ризику доцільно обрати у разі сумніву у достовірності економічних даних?

           


варіанти відповідей

Уникнення ризику.

 Страхування ризику.

 Пошук додаткової інформації.

 Попередження ризику.

Запитання 65

Лімітування як спосіб зниження ризику - це


варіанти відповідей

процес розподілу коштів між різними об’єктами вкладання, які безпосередньо пов’язані між собою;

встановлення відповідних економічних і фінансових нормативів;

створення резервів, запасів на покриття ймовірних витрат;

усі відповіді правильні.

Запитання 66

Умовами переходу на прямі господарські зв’язки є:

 

варіанти відповідей

формування широкого асортименту товарів та достатня частота завезення товарів;

забезпечення товарами першої необхідності у потрібній кількості та у певний час;

достатні мінімальні норми відвантаження;

   мінімальні витрати обігу та зручне місце розташування виробника.


Запитання 67

 Який з постачальників найкращий?


 


варіанти відповідей

 Виконує умови договору.

Гарантує обмін неякісних товарів.

Завчасно попереджає покупця про зміну умов поставки.

Обов'язково попереджає про затримує поставки товарів.

Запитання 68

Якою буде сума штрафних санкцій за поставку одягу неналежної якості на суму 200 тис грн., якщо згідно з договором передбачена відповідальність у розмірі 20% від вартості недопоставленого товару?

        


варіанти відповідей

   40 тис. грн.

 2000  грн.

4000 грн.

 10 тис. грн.

Запитання 69

Якою буде сума винагороди брокеру за реалізацію на товарній біржі 10 тон крупи гречаної ядриці за ціною 12,8 тис грн за тонну, за умови що брокери, які безпосередньо займаються реалізацією товару, отримують винагороду 5% від суми угоди?

1.                

2.               

3.             

4.                


варіанти відповідей

 640 грн.

  3200 грн.

    6,4 тис. грн.

 64 тис грн.

Запитання 70

 Який фінансовий результат від проведення виставки, якщо отримано дохід – 680 тис. грн, а витрати складають 450 тис. грн.?

            


варіанти відповідей

 230 тис. грн.

  306 тис. грн.

150 тис грн.

1130 тис грн.

Запитання 71

Який коефіцієнт повноти асортименту, якщо, згідно з асортиментною матрицею магазину «Взуття», в продажу має бути 320 найменувань товарів, а фактична їх кількість на момент перевірки – 304?


варіанти відповідей

0,95.

95.

1,05.

105.

Запитання 72

Чому дорівнює коефіцієнт оновлення асортименту, якщо на оптовому підприємстві 100 найменувань взуття, з них 43 – нові моделі?

         


варіанти відповідей

0,43

  4,3.

   43.

   1,43.

Запитання 73

Яка ефективність комерційної діяльності, якщо сума товарообороту 5 млн. грн, а витрати на реалізацію товарів 4 млн. грн.?

варіанти відповідей

 1,25.

   1.

 0,.8.

  0,25.

Запитання 74

Відносини, спрямовані на отримання прибутку, що виникають під час вчинення правочинів щодо набуття, зміни або припинення цивільних прав та обов’язків, здійснені дистанційно з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем, внаслідок чого в учасників таких відносин виникають права та обов’язки майнового характеру - це

варіанти відповідей

Електронна комерція

Електронний бізнес

Інтернет-комерція

Електронна торгівля

Запитання 75

Обмін товарами, послугами або інформацією (чи їхній продаж) між компаніями і не включає в цей процес кінцевого фізичного споживача товару чи послуги; на сьогоднішній день найбільший ринок е-комерції - це

 

 

 

 

варіанти відповідей

В2С

В2В

B2G

С2G

Запитання 76

процес взаємодії компанії – (юридичної особи) (Business) з кінцевим споживачем - фізичною особою (Consumer), що має на меті продаж товарів, послуг або інформації - це

 

 

 

варіанти відповідей

В2С

В2В

B2G

С2G

Запитання 77

Які бізнес-операції відносяться до сфери електронної комерції?

         


варіанти відповідей

Обмін комерційною інформацією, купівля-продаж товарів і послуг, до- і післяпродажна підтримка, електронні платежі.

   Видача цифрових сертифікатів та надання сертифікаційних послуг (створення ключів та паролів користувачів).

  Маркетингові дослідження, оплата товару, доставка товарів.

 Планування та закупівля матеріалів та ресурсів, управління виробничими запасами, доставка готової продукції.

Запитання 78

   Які види електронної взаємодії застосовуються в електронній комерції?

варіанти відповідей

Електронний рух капіталу, електронний обмін інформацією, електронна торгівля, електронний маркетинг, електронний банкінг, електронне страхування.

Електронна пошта, телеконференції, інтерактивний чат, списки розсилки, дайджести.

Гіпертекст, мультимедіа, ефект присутності, мережева навігація.

Публічні мережі (інтернет), приватні.

Запитання 79

 Кілька WWW-сторінок, що містять інформацію про компанію та її діяльність, спрямованих на ознайомлення потенційних клієнтів з продукцією та послугами компанії, –це

1.                

2.                

3.            

4.                 


варіанти відповідей

 електронна візитна картка фірми;

 корпоративний сайт;

     бізнес-портал;

 сайт.

Запитання 80

Який різновид шахрайства щодо комерційної інформації найбільш поширений в мережі інтернет?

            


варіанти відповідей

Крадіжка ідентифікаційної інформації.

Генерація номерів банківських карток за допомогою програмного забезпечення і використання їх як справжніх.

  Навмисне пошкодження програмного інтерфейсу електронних магазинів.

 Викрадення кредитних карток у реальному світі та використання для онлайнових покупок.

Запитання 81

 Які існують типи електронної комерції?

       


варіанти відповідей

Фірмова торгівля, збут продукції через посередницьку мережу.

Розширення аудиторії, підтримка існуючого бізнесу, створення нового бізнесу.

Оптова і роздрібна торгівля.

  Торгівля інформацією та торгівля товарами і послугами.

Запитання 82

Система електронного страхування в режимі «он-лайн» містить в собі операції:

варіанти відповідей

  розрахунок вартості полісу і розміру страхової премії;

 заповнення заяви на страхування та передачу поліса, завіреного електронно-цифровим підписом страхової компанії, безпосередньо клієнту через Інтернет;

оплата послуг та страхової премії клієнту;

усі відповіді правильні.

Запитання 83

  Internet-трейдинг — це:

       

варіанти відповідей

 система надання банківських послуг клієнтам, що забезпечує можливість здійснення стандартних банківських операцій через мережу інтернет;

форма ліцензування, за якою продавець пропонує споживачу власну торгову марку, документацію і технологію виробничого процесу та надає консультації інформаційно-консультаційних технологій;

спосіб вивчення діяльності господарських суб'єктів (зокрема конкурентів) з метою використання їх позитивного досвіду у власній роботі;

послуги, що надаються інвестиційним посередником (банком або брокерською компанією) і дозволяють клієнту здійснювати купівлю - продаж цінних паперів та валюти через мережу інтернет.


Запитання 84

 Що таке Web-сторінка?

          


варіанти відповідей

Документ у будь-якому текстовому форматі, що може містити зображення, невеликі програми.

HTML-файл, який можна відобразити у вікні програми-браузера та може містити тексти, зображення, програми на мові Java та інші Web-елементи.

Інформаційний ресурс, доступний в мережі World Wide Web (Всесвітня павутина), який можна переглянути у веббраузері.

 Кодова сторінка для кирилиці у Windows.

Запитання 85

Яка інформація обов'язково повинна бути вказана у картці реєстрації покупця Internet-магазину?

            

варіанти відповідей

Прізвище, ім'я, по батькові, поштова і (або) електронна адреса, особистий пароль.

    Прізвище, ім'я, по батькові, номер і серія паспорта, дата і місце його видачі, ідентифікаційний код.

 Прізвище, ім'я, по батькові, дата і місце народження, сімейний стан.

Прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання, номер та PIN- код платіжної картки.

Запитання 86

   У якому із варіантів відповіді правильно відображено склад та послідовність етапів обробки замовлення в інтернет -магазинах?

        

     


варіанти відповідей

Перевірка наявності товарів та їх резервування, запит до платіжної системи, оформлення замовлення на доставку товарів.

Перегляд товарного каталогу, відбір товарів, реєстрація покупця.

Ознайомлення із зображенням та описом товарів, збір маркетингової інформації, доставка товарів.

  Заповнення покупцем спеціального формуляра з автобіографічними даними, оплата та доставка відібраного товару.

Запитання 87

Відношення числа відвідувачів сайту, які виконали на ньому якісь цільові дії (приховані або прямі вказівки рекламодавців, продавців, творців контенту — придбання, реєстрацію, підписку, відвідування певної сторінки сайту, перехід по рекламному посиланню), до загального числа, - це

варіанти відповідей

 контент-просування;

 СЕО-просування;

конверсія;

 КРІ

Запитання 88

   Що таке SEO?

     

варіанти відповідей

Назва посади одного з TOP-менеджерів.

Реклама в інтернеті з оплатою за клік.

Канал маркетингу та спосіб продажу товарів та послуг.

 Інтерент-брендинг.


Запитання 89

 Що таке список "мінус" слів?

варіанти відповідей

  Список нецензурних слів, які не можна використовувати в рекламі.

   Список зареєстрованих торгових марок, які не можна використовувати в рекламі.

   Список слів, при згадці яких у запиті ваше оголошення не показуватиметься користувачеві.

 Усі варіанти правильні.

Запитання 90

Як виміряти PageRank сторінки сайту?

            


варіанти відповідей

  Ніяк.

За допомогою сервісу перевірки унікальності контенту.

  За допомогою розширення для браузера RDS Bar.

 Правильної відповіді немає.

Запитання 91

  Які можливі типи розміщення реклами в пошукових системах?

варіанти відповідей

Звичайне розміщення.

Розміщення з урахуванням тематики.

 Розміщення за ключовим словом.

Усі відповіді правильні.

Запитання 92

Як оцінити те, наскільки контент цікавий для аудиторії?

варіанти відповідей

Рахувати кількість передплатників та їх коливання після кожного поста.

 Писати користувачам у Директ та запитувати напрями.

Відслідковувати ER (Engagement Rate) та аналізувати цей коефіцієнт.

Аналізувати результати зворотного зв’язку.

Запитання 93

 Що таке «цільова аудиторія»?

    


варіанти відповідей

Користувачі, які лайкають ваші пости.

  Люди, які займаються бізнесом, подібним до вашого.

Користувачі, які з найбільшою ймовірністю зацікавляться у придбанні нашого товару/послуги.

 Користувачі, які придбали товар.

Запитання 94

Які параметри сайту враховує пошукова система при обчисленні його релевантності?

         


варіанти відповідей

Частота ключових слів, індекс цитування сайту.

Короткі і зрозумілі заголовки, маркіровані і нумеровані списки.

Короткі абзаци.

 Клоакінг.

Запитання 95

 Реклама, що розміщується в інтернеті, переважно на популярних вебсайтах, що добре себе зарекомендували (наприклад, Google); представлення товарів, послуг або підприємства в мережі, адресована масовому клієнту і має характер переконання - це

1.               

2.               

3.               

4.                 


варіанти відповідей

  вірусна реклама

  інтернет-реклама.

  контекстна реклама

банерна реклама

Запитання 96

посіб реклами, механізм якого передбачає розповсюдження, в успішних випадках в геометричній прогресії, рекламних матеріалів самими користувачами - це


варіанти відповідей

   продакт-плейсмент;

 вірусна реклама;

таргетована реклама;

контекстна реклама.

Запитання 97

  Мобільна версія сайту – це

варіанти відповідей

  дизайн та розмітка веб-версії сайту, що пристосовуються до дисплею;

окремий браузер для переглядання сайтів на мобільному пристрої;

 окремий сайт, спеціально розроблений для перегляду з мобільних пристроїв;

усі відповіді правильні.

Запитання 98

тип вебсайтів електронної комерції, де інформацію про продукти або послуги надають треті сторони. Є основним типом багатоканальної електронної комерції та можуть бути способом оптимізації виробничого процесу.- це

варіанти відповідей

Електронний аукціон

Електронні торговельні майданчики

Електронний мол

Маркетплейс

Запитання 99

  Які послуги надає е-банкінг своїм клієнтам?

варіанти відповідей

 Запит залишків за рахунком; грошові перекази; оформлення депозиту.

Отримання виписок за рахунками; виставлення і сплата рахунків.

   Конвертація валюти; додаткові послуги по платіжним карткам.

Усі відповіді правильні.

Запитання 100

 Процес, протягом якого перевіряється дійсність користувача та законність його роботи — це:

варіанти відповідей

 авторизація;

      аутентифікія;

 асиміляція;

   апробація.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест