Класицизм

Додано: 25 березня 2019
Предмет: Мистецтво, 8 клас
Тест виконано: 45 разів
12 запитань
Запитання 1

Класицизм у перше заявив про себе у :

варіанти відповідей

А. Італійській культурі ХVI ст..

Б .Французькій культурі ХІХ ст..

В. Німецькій культурі ХІІІ ст..

Г. Англійській культурі ХІІ ст..

Запитання 2

Класицизм-це 

варіанти відповідей

А. Стиль у мистецтві ХVІІІ ст. , що обстоював культ грації,шляхетності, вишуканого естетизму.

Б.Стиль у мистецтві XVII-початку XIX ст.., суть якого полягала в наслідуванні мистецтва античності та в дотриманні системи строгих правил відтворення дійсності.

В. Стиль, що виражав нову концепцію природи та світу, взаємин між людьми і ролі мистецтва в суспільстві.

Г.Стиль,що характеризувався відродженням інтересу до античної культурної спадщини; появою теорії «подвійної істини»-права науки і розуму на незалежне від релігії та церкви існування.

Запитання 3

Класицизм буквально-

варіанти відповідей

А. Декоративна раковина , мушля,рокайль.

Б. Зразковий.

В.Перлина неправильної форми.

Г. Урочистість, зовнішня пишність і внутрішня шляхетність.

Запитання 4

Визначальні риси класицизму :

варіанти відповідей

 А. раціоналізм (прагнення будувати художні твори на засадах розуму, ігнорування особистих почуттів);

·        наслідування зразків античного мистецтва;

·        нормативність, встановлення вічних та непорушних правил і законів (для драматургії — це закон трьох єдностей (дії, часу й місця);

·        обов'язкове дотримання канонічних правил написання творів (зображення героя тільки при виконанні державного обов'язку, різкий поділ дійових осіб на позитивних та негативних, суворе дотримання пропорційності всіх частин твору, стрункість композиції тощо);

·        у галузі мови класицизм ставив вимоги ясності та чистоти, ідеалом була мова афористична, понятійна, яка відповідала б засадам теорії трьох стилів;

·        аристократизм, орієнтування на вимоги, смаки вищої суспільної верстви;

·        встановлення ієрархії жанрів, серед яких найважливішими вважалися античні; поділ жанрів на «серйозні», «високі» (трагедія, епопея, роман, елегія, ідилія) та «низькі», «розважальні» (травестійна поема, комедія, байка, епіграма).

Бпишнота, парадність, яскравість кольорів, контрастність,         екстравагантність орнаменту, асиметрія конструкцій.

В. Визначається легкими, нервовими, ніжними та химерними формами («грайливе» ). 

Запитання 5

Одним із засновників архітектурного класицизму вважають :

варіанти відповідей

А. К. Кемпбела.

Б. В.Чемберса.

В. Р. Адама.

Г. А. Палладіо.

Запитання 6

Шедеврами архітектури класицизму є:

варіанти відповідей

А. Церква Святої Женев’єви, Паризький Лувр, Вілла Меруорт, Оперний театр Ла Скала, Великий театр у Варшаві, Тріумфальна арка, Вандомська колона.

Б. Версальський парк.

В.Собор Санта-Марія дель Фйоре.

Г. Собор Св. Павла.

Запитання 7

Автором Алегоричної скульптури «Вільна Поезія» є:

варіанти відповідей

А. Б. Торвальдсен.

Б. А. Канов.

В. П. Феді.

Г. К. Рен.

Запитання 8

Характерні особливості живопису класицизму :

варіанти відповідей

А. Логічне розгортання сюжету; завершена врівноважена композиція; майстерна передача об'ємів за допомогою світлотіні; розмежування планів завдяки строго визначеним кольорам.

Б. Інтимність, ліризм образів та відтворення найтонших переживань, емоцій і почуттів людини.

В.Декоративно-театральні композиції, майстерна розробка колориту й ефектів освітлення, складними ракурсами, підкресленою парадністю.

Запитання 9

Автором картини «Персей і Андромеда» є:

варіанти відповідей

А. Ж.Л.Давід.

Б. А.Р.Менгес.

В. К.Лорен

Г.Н. Пуссен.

Запитання 10

Хто є автором опери " Демофонт" ?

варіанти відповідей

А. М.С. Березовський

Б. А. Л. Ведель

В. Д.С. Бортнянський

Запитання 11

Хто створив оперу «Весілля Фігаро»?

варіанти відповідей

А .В.А. Моцарт.

Б. К.В.Глюк.

В. Ф.Й. Гайдан.

Г. Людвіг ван Бетховен.

Запитання 12

Засновником європейської класичної комедії був :

варіанти відповідей

А. П'єр де Бомарше.

Б. Жан-Батіст Поклен.

В. Карло Гольдоні.

Г.Річард Брінслі Шерідан.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест