Класифікація мовленнєвих порушень

Додано: 23 вересня
Предмет:
6 запитань
Запитання 1

Лінгвістична здатність (здібність) – це 

варіанти відповідей

психологічно найбільш проста і природна форма мовлення, що виникає під час безпосереднього спілкування двох або декількох співбесідників 

сукупність мовленнєвих навичок та умінь, що сформувалися на основі повноцінних передумов їх розвитку. 

Запитання 2

Виокремлюють дві форми мовлення:

варіанти відповідей

зовнішнє (експресивне) 

усне 

внутрішнє (імпресивне)

писемне

Запитання 3

Оберіть правильні твердження "З лінгвістичного погляду до усного мовлення, як складного і багатогранного процесу, належать такі аспекти мовлення"

варіанти відповідей

лексико-граматичний (слова, фрази, повідомлення);

емоційний контакт тих, хто говорить

мелодико-інтонаційний (інтонація, голос, темброве забарвлення);

темпо-ритмічний (темп і ритм мовлення).

Запитання 4

Афонія - це

варіанти відповідей

фонаційне порушення, що характеризується носовим тембром голосу

паталогічно уповільнений темпп мовлення

брак або порушення фонації

паталогічно прискорений темп мовлення

Запитання 5

Брадилалія- це ..

варіанти відповідей

фонаційне порушення, що характеризується носовим тембром голосу (гугнявістю)

патологічно прискорений темп мовлення

патологічно уповільнений темп мовлення

порушення не тільки фонетичного, а й вимовного аспектів мовлення

Запитання 6

Дислексія

варіанти відповідей

порушення тембру голосу та звуковимови

часткова специфічна вада процесу читання

мовленнєве порушення, зумовлене органічним ураженням центральної нервової системи 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест