Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи №5

Додано: 21 січня 2021
Предмет: Математика, 5 клас
Тест виконано: 5 разів
12 запитань
Запитання 1

Скільки різних трицифрових чисел можна скласти з набору цифр 5, 0, 9,якщо цифри не можуть повторюватися у одному числі?

варіанти відповідей

3

4

5

6

Запитання 2

Якщо задумане число збільшити у 10 разів, а потім до результату додати 54, то отримаємо 174. Яке число заумали?

варіанти відповідей

11

12

21

15

Запитання 3

Скількома способами можна розкласти у ряд 4 різні ялинкові прикраси?

варіанти відповідей

24

25

20

10

Запитання 4

Скількома способами можна обрати старосту та його заступника в класі з 10 учнів?

варіанти відповідей

25

45

50

15

Запитання 5

У магазині іграшок є 12 різних ведмедиків та 5 різних ляльок. Скількома способами Іринка може вибрати собі одного ведмедика та одну ляльку?

варіанти відповідей

60

12

17

Неможливо визначити

Запитання 6

На вершину гори веде сім стежок. Скількома способами турист може піднятися на гору і спуститися з неї, при умові, що підніматися і спускатися він не буде однією й тією ж стежкою.

варіанти відповідей

14

49

42

Неможливо дізнатися

13

Запитання 7

Знайдіть площу прямокутника, якщо його довжина дорівнює 12 м, а ширина менша ніж довжина у 2 рази.

варіанти відповідей

120 м2

72 м

72 м2

14 м2

Запитання 8

Обчисліть обєм прямокутного паралелепіпеда, якщо він має такі виміри:

a= 30cм, b=4дм, c=2м2дм

варіанти відповідей

2640 м3

2640 см3

264 м2

264 дм3

Запитання 9

Вкажіть правильний порядок дій у виразі: 102 : 52+23

варіанти відповідей

Спочатку піднести до квадрату 10 потім поділити на 5, потім піднести до кубу 2, а вже після цього виконувати ділення, а далі - додавання.

Спочатку піднести до квадрату 10 і 5 та до кубу 2, а вже після цього виконувати ділення, а далі - додавання.

Спочатку виконати ділення, потім додавання, а потім піднесення до степеня.

Спочатку піднести до квадрату 10 і 5, потім додати 2 у кубі, а вже після цього виконувати ділення.

Запитання 10

Знайдіть значення виразу 142+63

варіанти відповідей

46

232

202

412

Запитання 11

Один рулон шпалер має площу 6 м2. Скільки таких рулонів потрібно, щоб поклеїти стіни у класі довжиною 6м, шириною 4м і висотою 3м

варіанти відповідей

12 рулонів

18 рулонів

10 рулонів

5 рулонів

Запитання 12

На скільки більше ребер у п'ятикутної піраміди, ніж у трикутної?

варіанти відповідей

На 2

На 5

На 3

На 4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест