"Компаративна педагогіка вищої школи»

Додано: 20 жовтня 2022
Предмет:
Тест виконано: 8 разів
14 запитань
Запитання 1

Методика –– це:

варіанти відповідей

концептуальний виклад мети, змісту й методів дослідження;

вчення про систему наукових принципів, форм і способів дослідницької діяльності;

система наукової інформації, яка базується на об’єктивних фактах, і логіко-аналітичний інструмент наукового пізнання;

сукупність методів і прийомів дослідження, включаючи техніку й оперування фактичним матеріалом.

Запитання 2

Структурно-функціональний підхід у науково-педагогічному дослідженні полягає …

варіанти відповідей

у комплексному вивченні складних об’єктів (систем);

в дослідженні історії термінів і позначуваних ними понять;

у виділенні в системних об’єктах відносно автономних елементів і визначенні їхньої ролі у системі;

в моделюванні внутрішніх і зовнішніх зв’язків об’єкта.

Запитання 3

Порівняльний метод:

варіанти відповідей

передбачає аналіз змін досліджуваного феномену в цілому й окремих його частинах у просторі й часі;


дозволяє робити висновки про визначальні фактори, що зумовлюють ефективність функціонування освітніх систем і провідні тенденції їх подальшого розвитку;

спрямовується на вивчення внутрішньої логіки розвитку педагогічної теорії з точки зору виникнення, трансформації і взаємодії різних освітньо-виховних парадигм.

Запитання 4

Перші рекомендації з використання зарубіжного педагогічного досвіду у вітчизняній системі освіти створені:

варіанти відповідей

М. Пироговим;

С. Русовою;

Д. Семеновим;

К. Ушинським

Запитання 5

До централізованих належать системи освіти:

варіанти відповідей

в Австрії;

у Великобританії;

в Україні;

в Японії.

Запитання 6

Інноваційні освітні процеси –– це:


варіанти відповідей

зумовлені суспільною потребою комплексні процеси створення, впровадження,

поширення новацій і зміни освітнього середовища, в якому здійснюється їх життєвий цикл;

відображення тактики реалізації педагогічних технологій за нових умов;

системні процеси створення, застосування й визначення ефективності викладання

Запитання 7

Найхарактернішим атрибутом дистанційної освіти є:


варіанти відповідей

використання інформаційних технологій;

наявність підсумкових контрольних робіт;

опосередкованість зв’язку й спілкування між тим, хто навчається, і тим, хто навчає;

гарантована якість здобутих знань.

Запитання 8

До однієї з форм компенсуючого навчання сучасні дослідники, зокрема Джуринський О.Н., відносять...

варіанти відповідей

додаткові заняття;

самоосвіта;

репетиторство;

освіта.

Запитання 9

Засновником компаративної (порівняльної) педагогіки є...

варіанти відповідей

К. Ушинський

М. А. Ж. Паризький

З. Курлянд

О. Цокур

І. Богданова 

Запитання 10

Компаративна педагогіка тісно пов’язана з

варіанти відповідей

філософією,

психологією,

економікою,

правом,

соціологією.

філософією,

психологією,

математикою,

правом,

історією.

філософією,

психологією,


мистецтвом,

психологією,

економікою,

літературою,

соціологією.

Запитання 11

Чи це педагогічний портрет..

Так званим «конкурентом» В. Кузеназа славою і впливом доробку був

______________________, що полишив детальні описи систем

освіти кількох західноєвропейських країн і чи не першим став

пропагувати необхідність «європейського виховання» як засобу зближення країн і народів.

варіанти відповідей

Я.-А. Коменський

К.Д. Ушинський

Ф. Тірш

Ісаак Кендл

Запитання 12

Група чинників, яка впливає на розвиток народів та появу особливостей їх

характеру...

варіанти відповідей

природні

релігійні

світські

природні

релігійні

зарубіжні

природні

біблійні

світські

зарубіжні

релігійні

світські

Запитання 13

_____________________________ полягає в тому, що рівень успішності учнів враховується при адміністративно узаконеному поділі класу на групи, що є характерним, наприклад, для вивчення іноземної мови, уроків праці тощо. У такому випадку склад групи буде більш-менш однаковим. Учителі, які працюють у таких групах, складають для кожної з них окремі календарні й

поурочні плани. За результатами навчання і за згодою учнів у кінці кожного року поділ на групи може уточнюватися, тобто їх склад також можна вважати

динамічним.

варіанти відповідей

відкрита диференціація

напіввідкрита диференціація

прихована диференціація

Запитання 14

Засновником теорії розв’язання винахідницьких завдань є:


варіанти відповідей

Г. Альтшуллер;

М. Зайцев;

П. Петерсен;

С. Френе;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест