Завдання компетентністного змісту
У середу на дорогу до школи Сашко витратив 40 хв. У школі в нього було 5 уроків по 45 хв., одна перерва тривала 20 хв., а інші – по 10 хв. Додому він повертався 45 хв. Разом час проведений у школі, а також витрачений на дорогу до школи й додому становив □ хв. (□ – невідоме значення).
Яку частину часу □ Сашко витратив на дорогу додому?
У середу на дорогу до школи Сашко витратив 40 хв. У школі в нього було 5 уроків по 45 хв., одна перерва тривала 20 хв., а інші – по 10 хв. Додому він повертався 45 хв. Разом час проведений у школі, а також витрачений на дорогу до школи й додому становив □ хв. (□ – невідоме значення).
Яку частину часу □ Сашко провів на уроках?
На день народження Маринки мама спекла великий торт прямокутної форми, який розрізала на 20 однакових квадратних шматочків. Мама з татом разом з’їли 3 шматочки, бабуся й дідусь – по 2 шматочки, маринка – на 1 шматочок менше від того, що з’їли мама з татом, а гості Маринки – Катруся й Настя з’їли разом на 1 шматочок більше, ніж бабуся разом із дідусем.
Яку частину торта з’їли Маринка, Катруся й Настя разом?
На день народження Маринки мама спекла великий торт прямокутної форми, який розрізала на 20 однакових квадратних шматочків. Мама з татом разом з’їли 3 шматочки, бабуся й дідусь – по 2 шматочки, маринка – на 1 шматочок менше від того, що з’їли мама з татом, а гості Маринки – Катруся й Настя з’їли разом на 1 шматочок більше, ніж бабуся разом із дідусем.
Хто з’їв більше торта: мама з татом і Маринкою разом чи бабуся з дідусем разом? На яку частину більше?
Як обчислити вартість першого костюма?
Як обчислити вартість другого костюма?
Який костюм коштує більше і на скільки більше?
Скільки потрібно заплатити швачці за пошиття костюмів, якщо це становить
вартості всієї тканини?
Яку частину кімнати займають стіл і стілець?
Що займає більше місця і на яку частину більше: диван і стіл чи шафа й два стільці?
Яку площу займає шафа., якщо площа кімнати – 24 м2?
Яку площу займають усі меблі в кімнаті?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома