Прочитайте уривок. Про кого в ньому йдеться? "
Душевний холод заморозив ізсередини старечі риси його обличчя, загострив гачкуватий ніс, зморщив шкіру на щоках, скував ходу, змусив посиніти губи й почервоніти очі, зробив крижаним його скрипливий голос. І навіть щетинисте підборіддя, рідке волосся й брови, здавалось, укрилися памороззю".
Виберіть рядок, у якому правильно вказані пропущені в тексті слова: "Він розв'язав свого клумака і передусім полічив (1) ___________. Їх було (2)___________.
Щоб пересвідчитись, він перелічив їх (3)______і. Тоді розділив сірники на три пучечки, загорнув кожен у промащений папір і сховав — один пучечок у порожній кисет, другий — за внутрішній обідок приношеного (4) ___________, а третій — за пазуху, під сорочку. Коли він упорався з цим, його раптом посів ляк; він витяг і порозгортав усі пучечки й ще раз перерахував сірники.
Укажіть ідею оповідання Джека Лондона "Жага до життя"
Чому навчає твір “Чи вмієш ти свистати, Юганно”?
— Дивіться, — сказав дідусь, відкрив сумку і прийнявся витягати всяку всячину: ніж з червоною рукояткою, ліску, мотузку, ножиці, голку і нитку. З самого дна він дістав шаль з трояндами, тонку і блискучу.
Кому належала ця шаль?
Чим закінчується історія Вакули і Оксани?
Розповіді, у яких виражаються уявлення давніх людей про світ - це
У якому з уривків подано пейзаж?
У якому з уривків подано портрет?
У якому з творів події відбуваються напередодні Різдва? (оберіть кілька варіантів)
У яких творах зображені герої в екстремальних ситуаціях?
До якого твору подана ілюстрація?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома