Група результатів 1
Досліджує ситуації та створює математичні моделі
Група результатів 2
Розв’язує математичні задачі
Група результатів 3
Інтерпретує та критично аналізує результати
ГР 1
ГР 2
ГР 3
1.
0
1
1
2.
0
1
1
3.
1
1
1
4.
1
2
1
5.
1
1
1
6.
0
1
1
7.
4
2
2
8.
2
1
1
9.
1
1
2
10.
2
1
1
Укажи правильну нерівність.
Яку остачу отримаємо при діленні числа 37 на 5
Укажи координату точки М.
Кут градусної міри 750 є …
Обчисли значення виразу у за формулою у = 7х – 2 , якщо х = 3.
Вибери число , яке на 8 більше за найбільше п’ятицифрове число.
З двох міст, відстань між якими 116 км, одночасно назустріч один одному виїхали два велосипедисти і зустрілися через 4 години. Знайдіть швидкість другого велосипедиста, якщо швидкість першого 13 км/год
Сторони прямокутника дорівнюють 8см і 10см. Обчисліть площу квадрата, якщо його периметр дорівнює периметру прямокутника.
Вибери правильний варіант відповіді
1) 129 + х = 672
2) х – 425 =121
3) х:17= 32
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома