Кожна група містить 6 запитань (одне запитання оцінюється від 0 до 2 балів, разом за 6 запитань однієї групи виходить максимум 12 балів за кожну групу результатів).
1 ГР. Безпека. Уникання загроз для життя власного та інших осіб, прийняття рішень з користю для власної та громадської безпеки.
2 ГР. Здоров’я. Турбота про особисте здоров’я. Аргументований вибір здорового способу життя.
3 ГР. Добробут. Підприємливість та етична поведінка для поліпшення добробуту.
ГР 1
Обери правильні/вірні дії у ситуації, коли у двері дзвонить незнайомець, просить терміново відкрити двері, бо комусь в під’їзді/на вулиці стало погано:
ГР 1
Обери ознаки небезпечного інтернету:
ГР 1
Якщо вкусила собака, необхідно (обери правильні/вірні відповіді):
ГР 1
Обери малюнки де зображено порушення правил безпеки під час пандемії:
ГР 1
Оберіть ознаки небезпечних електронних листів:
ГР 1
Що означає цей знак?
ГР 2
Стан внутрішнього світу, пов’язаний з почуттями та настроєм це:
ГР 2
Обери приклади здорового способу життя:
ГР 2
Як краще відпочити після напруженого спортивного тренування:
ГР 2
Обери правильні/вірні твердження:
ГР 2
Обери чинники, що негативно впливають на зір:
ГР 2
Улітку, щоб не отримати сонячного чи теплового ударів ми одягаємо:
ГР 3
Якості необхідні для досягнення успіху:
ГР 3
Обери складові/ознаки добробуту:
ГР 3
Обери з переліку екологічні заходи, що може зробити для захисту нашої планети п’ятикласник:
ГР 3
Обери з переліку можливі причини неуспішності в навчанні:
ГР 3
Обери світлини де зображено приклади безбар’єрного громадського простору:
ГР 3
Обери заходи спрямовані на заощадження природних ресурсів:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома