Комунікативні якості професійного мовлення вчителя: виразність мовлення, дихання й голос, дикція як елемент педагогічної техніки

Додано: 30 квітня 2020
Предмет:
Тест виконано: 58 разів
10 запитань
Запитання 1

Про яку категорію теми йдеться у вислові " це справжній вияв культури, воно допомагає вчителеві створити атмосферу колективного естетичного переживання"

варіанти відповідей

слово,

живе слово,

усне мовлення,

виразне мовлення.

Запитання 2

Виберіть варіанти відповід, які належать до технічних показників виразного мовлення:

варіанти відповідей

дихання,

голос, 

дикція (вимова), 

шепіт,

інтонація (тон), 

темп.

Запитання 3

Оберіть варіант відповіді, яка є сутністю поняття "техніка мовлення"

варіанти відповідей

один з головних життєдіяльних актів людського організму, який людина виконує постійно, у певному ритмі

сукупність елементарних прийомів фонаційного дихання, мовленнєвого голосу та дикції, доведених до ступеню автоматизованих навичок, що дозволяє вчителю з максимальною ефективністю здійснювати мовленнєвий вплив,

навички, вміння реалізувати мову в конкретній мовленнєвій ситуації так, щоб вона справляла на слухачів евристичне (інтелектуальне), емоційно-естетичне, спонукальне враження

Запитання 4

Яке дихання називається фонаційним?

варіанти відповідей

прискорене дихання,

спокійне дихання,

мовленнєве дихання,

утруднене дихання.

Запитання 5

В залежності від того, які м’язи беруть участь в процесі дихання, які врозрізняють типи?

варіанти відповідей

Верхнє або ключичне дихання 

Грудне дихання 

Діафрагматичне дихання 

Реберно-діафрагмове

Запитання 6

Яке дихання здійснюється у такій послідовності: короткий вдих, пауза, довгий звуковий видих?

варіанти відповідей

навмисне (фонаційне) дихання,

фізіологічне дихання,

правильна відповідь відсутня.

Запитання 7

Основними властивостями голосу вчителя є:

варіанти відповідей

політність,

сила голосу,

висота голосу,

гнучкість,

діапазон,

тембр

милозвучність

сугестивність

Запитання 8

Яка властивість голосу описана "пов’язана з умінням вибирати такі його характеристики, які відповідають конкретним умовам спілкування: це і зміна голосу в межах існуючого діапазону, і адаптивність (тобто пристосовуваність голосу до акустичних умов, у яких вчитель змушений говорити), і вміння долати голосом звукові перешкоди (розмови, сторонні шуми)".

варіанти відповідей

об’ємність,

звучність,

злетність,

рухливість,

витривалість.

Запитання 9

Яка властивість годосу описана "здатність “посилати” свій голос на відстань і регулювати силу голосу; здатність голосу виділятися на фоні інших звуків"?

варіанти відповідей

рухливість,

звучність,

милозвучність,

злетність

тембр.

Запитання 10

Здатність голосом впливати на слухача, транслювати, навіювати йому необхідний емоційний стан навіть безвідносно до змісту мовлення -це...

варіанти відповідей

милозвучність

сугестивність

діапазон

витривалість

політність

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест