Контроль з теми "Вступ"

Додано: 29 вересня 2020
Предмет: Біологія, 8 клас
Тест виконано: 261 раз
14 запитань
Запитання 1

Усе людство - :

варіанти відповідей

різні біологічні види;

один біологічний вид;

два біологічні види.

Запитання 2

Людина як складна біологічна система перебуває на:

варіанти відповідей

молекулярному рівні організації;

клітинному рівні організації;

організмовому рівні організації;

екосистемному рівні організації.

Запитання 3

Обери основну одиницю будови та функціювання організму людини:

варіанти відповідей
Запитання 4

Впізнай тканини внутрішнього середовища:

варіанти відповідей
Запитання 5

Обери рядок з правильними підписами типів м′язової тканини:

варіанти відповідей

1 - посмугована скелетна; 2 - посмугована серцева; 3 - гладенька;

1 - посмугована серцева; 2 - посмугована скелетна; 3 - гладенька;

1 - гладенька; 2 - посмугована серцева; 3 - посмугована скелетна;

1 - посмугована скелетна; 2 - гладенька ; 3 - посмугована серцева.

Запитання 6

На малюнку зображена:

варіанти відповідей

опорно-рухова фізіологічна система людини;

статева фізіологічна система людини;

кровоносна фізіологічна система людини;

ендокринна фізіологічна система людини.

Запитання 7

Обери двонейронну рефлекторну дугу:

варіанти відповідей
Запитання 8

Цей апарат широко застосовують у медичній діагностиці та для контролю під час лікування хворого. Обстеження внутрішніх органів та процесів, які в них перебігають, проводять:

варіанти відповідей

з використанням фізичного явища ядерного магнітного резонансу;

за допомогою рентгенівських променів;

за допомогою ультразвукових хвиль;

за допомогою антропометричних методів.

Запитання 9

Укажи ряд з переліком лише органогенних макроелементів:

варіанти відповідей

H, P, Ca, O, Si;

H, O, N, C;

O, Cu, K, P, Mn;

N, C, Na, Fe.

Запитання 10

Для забезпечення певної життєвої функції (складні хореографічні вправи) органи різних систем можуть тимчасово об′єднуватися, утворюючи:

варіанти відповідей

фізіологічну систему;

гомеостаз;

функціональну систему;

інвазійну систему.

Запитання 11

Регуляцію діяльності організму забезпечують регуляторні системи:

варіанти відповідей

ендокринна;

фізіологічна;

імунна;

інфекційна;

гігієнічна;

нервова.

Запитання 12

Укажи основну функцію кровоносної системи:

варіанти відповідей

опорна;

рефлекторна;

секреторна;

транспортна.

Запитання 13

Обери збудників інфекційних захворювань:

варіанти відповідей

віруси;

гельмінти;

бактерії;

гриби.

Запитання 14

Установи правильну послідовність рівнів структурної організації від найпростішого до найскладнішого:

1 - орган; 2 - клітина; 3 - організм; 4 - тканина; 5 - молекула;

варіанти відповідей

1, 2, 3, 4, 5;

2, 5, 1, 3, 4;

4, 2, 5, 1, 3;

5, 2, 4, 1, 3,

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест