Усне народне оповідання про чудесну подію, що сприймається як достовірна, - це
Рожевоквітна неопалима купина симвоізує ( за твором "Неопалима купина")
Як перевіряли запорожці пригодність хлопця бути козаком ?
Яке стихійне явище описується в легенді «Про зоряний Віз»?
Героями якої легенди були Силун і Карпо?
Про дівчину, яка напоїла людей і врятувала їх, говориться у творі:
Як поводилися козаки з хлопцем, який не проходив випробування?
(переказ «Прийом у запорожці»)
Хто з персонажів міфу "Берегиня" зумів здолати Чорнобогове військо ящурів?
Розповідь, що передає уявлення наших далеких предків про створення світу, його будову, про богів і демонів, різних фантастичних істот називається
У кого першого залишився жити пес у творі "Чому пес живе коло людини"?
Короткий та дотепний опис людей, тварин, предметів, подій та явищ, які треба розпізнати й відгадати- це...
Про зілля, що символізує незнищенність української землі та її народу розповідається у творі
Знайдіть серед поданих речень прислів'я.
Довершений за змістом вислів повчального характеру
Чому пес живе коло людини?
Про кого мова йде в рядках одного переказу:
Вони дванадцятьма мовами вміли балакать; вони із води могли сухими виходить; вони вміли, коли треба, і сон на людей насилать, і туман на кого треба пускать, і в річки переливаться…
Пес, за легендою, шукав собі друга-товариша в такій послідовності
Рядки «Береженого Бог береже» - це ...
Відгадайте загадку "Вогнева стріла пролітає, ніхто у світі її не піймає"
Прислів'я записане в рядку
У прислів'ях та приказках
Писать — не язиком чесать.
Письменний бачить поночі більше, як неписьменний вдень.
Потрібно учиться — завжди пригодиться.
Учись змолоду — пригодиться на старість.
Хто грамоти вміє, той добре і жне, і сіє.
Хто знання має, той мур зламає.
Хто пише й малює, той діток своїх годує.
Хто хоче більше знати, треба менше спати.
ідеться про
Кого з героїв НЕМАЄ у міфі "Чому пес живе коло людини"?
Загадки поділяють на такі види:
До фольклорних жанрів належать всі ОКРІМ
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома