Контрольна робота № 1. Повторення, узагальнення й поглиблення вивченого.

Додано: 2 жовтня 2020
Предмет: Українська мова, 6 клас
Тест виконано: 467 разів
12 запитань
Запитання 1

1.Усі слова записано без помилок у рядку:

варіанти відповідей

А  деректор, Чилі, килограм, хірург

Б  дискета, апельсин, принтер, чипси

В   інструкція, Грім, бізнес, графік

Г  фіалка, радиус, Африка, священик

Запитання 2

Прочитайте текст, виконайте подані після нього завдання, які передбачають вибір речення (розділові знаки опущено). Оберіть правильні відповіді (їх може бути одна або кілька).

(1) Володимир Іванович Вернадський присвятив своє життя вивченню Землі. (2) По-перше він був ініціатором створення Української Академії наук. (3) По-друге вчений започаткував численні напрями наукових досліджень згуртував плеяду відданих науці людей. (4) Учений застерігав людство про небезпеку негативних наслідків наукових відкриттів, він закликав дбати про благополуччя планети. (5) На його думку планета й організм настільки нерозривно пов’язані що цей зв’язок цілком можна виразити у розрахунках. (6) Він закликав Люди дбайте про благополуччя планети.


2.Визначте номери речень, у яких є вставні слова.

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

Запитання 3

Прочитайте текст, виконайте подані після нього завдання, які передбачають вибір речення (розділові знаки опущено). Оберіть правильні відповіді (їх може бути одна або кілька).

(1) Володимир Іванович Вернадський присвятив своє життя вивченню Землі. (2) По-перше він був ініціатором створення Української Академії наук. (3) По-друге вчений започаткував численні напрями наукових досліджень згуртував плеяду відданих науці людей. (4) Учений застерігав людство про небезпеку негативних наслідків наукових відкриттів, він закликав дбати про благополуччя планети. (5) На його думку планета й організм настільки нерозривно пов’язані що цей зв’язок цілком можна виразити у розрахунках. (6) Він закликав Люди дбайте про благополуччя планети.


3.Визначте номери складних речень.

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

Запитання 4

Прочитайте текст, виконайте подані після нього завдання, які передбачають вибір речення (розділові знаки опущено). Оберіть правильні відповіді (їх може бути одна або кілька).

(1) Володимир Іванович Вернадський присвятив своє життя вивченню Землі. (2) По-перше він був ініціатором створення Української Академії наук. (3) По-друге вчений започаткував численні напрями наукових досліджень згуртував плеяду відданих науці людей. (4) Учений застерігав людство про небезпеку негативних наслідків наукових відкриттів, він закликав дбати про благополуччя планети. (5) На його думку планета й організм настільки нерозривно пов’язані що цей зв’язок цілком можна виразити у розрахунках. (6) Він закликав Люди дбайте про благополуччя планети.


4.Вкажіть речення з однорідними членами. 

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

Запитання 5

Прочитайте текст, виконайте подані після нього завдання, які передбачають вибір речення (розділові знаки опущено). Оберіть правильні відповіді (їх може бути одна або кілька).

(1) Володимир Іванович Вернадський присвятив своє життя вивченню Землі. (2) По-перше він був ініціатором створення Української Академії наук. (3) По-друге вчений започаткував численні напрями наукових досліджень згуртував плеяду відданих науці людей. (4) Учений застерігав людство про небезпеку негативних наслідків наукових відкриттів, він закликав дбати про благополуччя планети. (5) На його думку планета й організм настільки нерозривно пов’язані що цей зв’язок цілком можна виразити у розрахунках. (6) Він закликав Люди дбайте про благополуччя планети.


5.Вкажіть речення зі звертанням.

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

Запитання 6

6.Узагальнювальне слово стоїть перед однорідними членами речення (розділові знаки знято):   

варіанти відповідей

А  Радіє все садок і поле і долина.

Б На жовтій траві на павутинні на деревах повсюди лежала роса.

В Музика це все і спів і чистота й птахи ці й хмари і твердість криці.

Г Все бачить співець у широкім роздоллі і небо і море красу СВІТОВУ.

Запитання 7

7.Виділене слово в реченні: Науки не носить за плечима. Виступає:

варіанти відповідей

А  означенням 

Б  обставиною 

В  додатком 

Г  присудком

Запитання 8

8.Між однорідними членами потрібно поставити кому в реченні (розділові знаки знято):


варіанти відповідей

А  Ждуть вологи і гори і ниви просить пити зерниста земля.

Б  Словом і піснею славити хочу щедре братерство і нашу родину.

В Людські тривоги і боління я прагну в слово перелить.

Г  Спокійну совість і чисті руки я мушу ревно оберігати.

Запитання 9

Прочитайте текст. Виконайте подані після нього завдання:

(1) Рушники в Україні в давнину завжди були оберегом дому родини. (2)  По-перше, рушник мав обрядове значення. (3) Вишитий відповідними візерунками-символами, він був неодмінним атрибутом багатьох обрядів: з ним приходили вшанувати появу нової людини, зустрічали і проводжали дорогих гостей, справляли шлюбні обряди, прикрашали образи та накривали хліб на столі. (4) По-друге, рушники мали й суто практичне застосування. (5) Відповідно до функцій, які вони виконували, рушники мали свої назви. (6) Наприклад, для втирання обличчя і рук — утирач, посуду і стола — стирок, для прикрашання образів — покутник, для шлюбних церемоній — весільний тощо.


9.Текст належить до стилю мовлення:

варіанти відповідей

А  художнього

Б  наукового 

В  офіційно-ділового 

Г  розмовного

Запитання 10

Прочитайте текст. Виконайте подані після нього завдання:

(1) Рушники в Україні в давнину завжди були оберегом дому родини. (2)  По-перше, рушник мав обрядове значення. (3) Вишитий відповідними візерунками-символами, він був неодмінним атрибутом багатьох обрядів: з ним приходили вшанувати появу нової людини, зустрічали і проводжали дорогих гостей, справляли шлюбні обряди, прикрашали образи та накривали хліб на столі. (4) По-друге, рушники мали й суто практичне застосування. (5) Відповідно до функцій, які вони виконували, рушники мали свої назви. (6) Наприклад, для втирання обличчя і рук — утирач, посуду і стола — стирок, для прикрашання образів — покутник, для шлюбних церемоній — весільний тощо.


10.Текст належить до типу мовлення:

варіанти відповідей

А розповіді 

Б  опису 

В  роздуму

Г поєднано усі три типи мовлення

Запитання 11

11.У якому з речень неправильно  поставлено розділові знаки?

варіанти відповідей

А «Як тут затишно» - тихо промовив Іван. 

Б «Прийди, прийди, весно красна!» -  співала дівчинка.

В Осінь стиха промовляє: «Вижену пташок із гаю».

Г Старенька сосна шепотіла: «Осінь прийшла» 

Запитання 12

12.Укажіть рядки, у яких усі слова пишуться з апострофом:

варіанти відповідей

А Св..ятослав, любов..ю, пор..ядок;

Б Мар..їн, Лук..янівка, дит..ясла; 

В роз..яснення, пів..ясена, міжгір..я;

Г р..юкзак, медв..яний, здоров..я;

Д зв..язок, сузір..я, б..язь.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест